زمان : 19 Dey 1395 - 20:19
شناسه : 133221
بازدید : 9216
بهره گیری 280 نفر تبعه خارجی مقیم استان یزد از آموزشهای مهارتی اداره کل آموزش فنی وحرفه ای بهره گیری 280 نفر تبعه خارجی مقیم استان یزد از آموزشهای مهارتی اداره کل آموزش فنی وحرفه ای مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان یزد از توانمندی سازی 280 نفر از مهاجرین و اتباع خارجی استان با آموزش های مهارتی خبر داد.

مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان یزد از توانمندی سازی 280 نفر از مهاجرین و اتباع خارجی  استان با آموزش های مهارتی خبر داد.

    به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان یزد، "علی آقا افضلی" با اشاره به نقش موثر آموز‌ش‌های مهارتی در توانمندسازی مهاجرین بیان داشت: آموزش‌های فنی و حرفه ای بستری است برای ایجاد یک شغل پایدار که افراد با شرکت در این آموزشها، توانایی و کارآیی خود را جهت انجام امور فنی افزایش می دهند.

وی افزود: در همین راستا و با توجه به تفاهم نامه سه جانبه در سال جاری اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان یزد آموزش های مهارتی خود را در قالب 15 حرفه آموزشی به 280 نفر از اتباع خارجی ارائه نموده است که از این تعداد 195 نفر زن و 85 نفر مرد بوده اند  .

افضلی در ادامه بیان داشت: تنها اتباع خارجی دارنده کارت آمایش 10 در خاک ایران زیر پوشش این طرح قرار گرفتند و هزینه ارائه آموزش‌های مهارتی به این افراد رایگان بوده است.

شایان ذکر است: ارائه گواهی نامه‌های فنی و حرفه‌ای به این افراد پس از پایان دوره‌های آموزش‌های مهارتی از مزایای اجرای این طرح برای اتباع بیگانه است.