زمان : 22 Dey 1395 - 11:50
شناسه : 133276
بازدید : 8968
پیام تسلیت بخشدار گاريزات به مناسبت رحلت آیت الله هاشمی رفسنجانی پیام تسلیت بخشدار گاريزات به مناسبت رحلت آیت الله هاشمی رفسنجانی

متن پیام مهدي حاج حيدري به این شرح است:
بسم الله الرحمن الرحيم
انا لله و انا اليه راجعون
"
والسابقون السابقون * اولئك المقربون"
چه دشوار است باور و تحمل اين خبر جانگداز...

عروج ملكوتى بزرگمرد تاريخ ايران، بزرگمردى كه عمر پر بركت خود را در راه اعتلا و سربلندى كشورش سپرى نمود و تا آخرين لحظه حيات شجاعانه مبارزه كرد.

مبارزات شجاعانه و دين محور حضرت آيت الله هاشمى رفسنجانى در دوران رژيم طاغوت  و نقش برجسته ايشان در شكل گيرى و استقرار جمهورى اسلامى و همراهى حضرت امام راحل از دوران پيش از انقلاب، ايشان را چهره  شاخص و بی بدیل انقلاب اسلامی  نمود.

آيت الله پس از انقلاب نيز همواره پيشقدم در پذيرش مسئوليت هاى خطير بودند و با تمام توان براى تثبیت وتوسعه  انقلاب تلاش كردند. در طول جنگ تحميلى نيز بعنوان فرمانده جنگ ،یک لحظه از مبارزه بازنمانده و  شجاعت، درايت و ذكاوت سياسى خويش را در عرصه مقاومت و دفاع از اسلام عزیز و کشوربه اثبات رساند.

با پايان يافتن جنگ تحميلى زره از تن كند و رداى کار پوشيد و براى بازسازی وآبادانى كشورش قدم در مسير سازندگى نهاد و شد سردار سازندگى... بى ترديد ايران اسلامى نام پرآوازه فرمانده دوران دفاع مقدس و سردار بزرگ سازندگى را با افتخار بر تارك جبين خود به همراه خواهد داشت.

مظلوميت "اميركبير زمان" در دوره مهجوريت و تلاش براى حفظ خط اعتدال و مرارت هايى را كه در راستاى تحقق اين تفكر متحمل گرديد، فصل زرينى را در تاريخ زندگی ایشان ثبت كرده است.

احياى تدبير در دولت و مديريت همراه با عقلانيت در حوزه اجرايى از شاخصه هاى بارز آيت الله در عرصه سياست و احياى اميد و دين دارى، استوارى در اسلام ناب محمدى، مداومت در دين مدارى تلاش در تدوین تفسیر قرآن ونگارش تاریخ دقیق و تاكيد بر اصول اصلى انقلاب اسلامى"استقلال، آزادى، جمهورى اسلامى"، باورِ صادق ايشان بود.

آيت الله هاشمى رفسنجانى در همه  زمانهای حساس به تناسب وضرورت دين خود را به اسلام و انقلاب با تحمل هزینه های گزاف ان ادا كردند.
بارى..، بسيار تلخ و دشوار است باور و تحمل رحلت اين مجاهد نستوه..

در نهايت تاسف اين  ضايعه بزرگ را به محضر مقام معظم رهبرى، رياست محترم جمهورى، ملت شريف ايران و بويژه بيت معزز هاشمى رفسنجانى تسليت عرض نموده و از درگاه حضرت احديت براى آن عالم ربانى علو درجات خواستارم.

مهدي حاج حيدري

نوزدهم دي ماه نود و پنج