زمان : 22 Dey 1395 - 12:00
شناسه : 133314
بازدید : 11175
تسلیت مدیر عامل هلال احمر استان یزد در پی درگذشت نجاتگر داوطلب تسلیت مدیر عامل هلال احمر استان یزد در پی درگذشت نجاتگر داوطلب مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان یزد طی پیامی درگذشت نجاتگر داوطلب هلال احمر استان یزد را تسلیت گفت.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان یزد /  در پیام عباس احدپور مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد آمده است:

درس‌هایی در زندگی بسیاری از افراد نهفته است که می‌توان با دریافت نکات مثبت و کلیدی آن، مسیر زندگی خود را متحول ساخت و طور دیگری به ادامه زندگی نگریست. همچنین رفتن عزیزانی از بین ما به دیار ابدی و اثرات مثبت و عمیقی که در طول حیاتشان در این دیار فانی بر جای گذاشته‌اند به ما یادآوری می‌کند و راه رسیدن به سعادت را نمایان‌تر. زندگی امدادگران نیز درس‌هایی این چنین به ما می‌آموزد.

فوت نجاتگر این مجموعه که تا چندی پیش در بین تمامی انسان‌ها و در بین هیاهو و دغدغه‌های زندگی روزمره، بدون هیچگونه چشم داشتی و بصورت داوطلبانه با پوشیدن لباس امدادگری هلال احمر به نجات جان همنوعان خود می‌‏شتافت، غمی بزرگ را بر جان اینجانب، پرسنل، امدادگران و تمامی اعضای داوطلب جمعیت هلال احمر استان قرار داد. همراهی با او چه زود گذشت و با خوبی‌هایش به خاطره‌ها سپرده شد.

درگذشت مرحوم سیدعلی ثلاثی ، از نجاتگران جمعیت هلال احمر استان یزد را به خانواده بزرگ هلال احمر، امدادگران، نجاتگران، اعضای داوطلب استان و خانواده این مرحوم تسلیت عرض نموده و از درگاه خالق متعال برای آن نجاتگر عزیز سفر کرده، طلب رحمت و مغفرت، و برای خانواده و تمامی بازماندگانشان صبری جمیل را مسئلت می‌نمایم.