زمان : 22 Dey 1395 - 12:04
شناسه : 133322
بازدید : 8347
نشست هم اندیشی دبیران و اعضای شورای اجرایی کانون های دانشجویی هلال احمر شهرستان یزد سرپرست جمعیت هلال احمر شهرستان یزد: نشست هم اندیشی دبیران و اعضای شورای اجرایی کانون های دانشجویی هلال احمر شهرستان یزد نشست هم اندیشی دبیران و اعضای شورای اجرایی کانون های دانشجویی هلال احمر شهرستان یزد با حضور سرپرست جمعیت هلال احمرشهرستان و به میزبانی کانون هلال احمر پردیس بین الملل، برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان یزد / حسین مجیبی فر سرپرست جمعیت هلال احمر شهرستان یزد اظهار داشت : با اعتماد به قشر جوان دیروز و انقلابی نتیجه آن را نیز گرفتیم، امروز هم باید این اعتمادسازی و این تفکر در جامعه ایجاد شده و شاهد رشد چشمگیر جوانان در زمینه فعالیت‌های بشر دوستانه و اجتماعی باشیم.

سرپرست جمعیت هلال احمر شهرستان یزد با اشاره به تاثیر مهم دبیران کانون‌های دانشجویی در ترویج فرهنگ بشر دوستی، حضور آنان در جمعیت هلال احمر را امید بخش دانست و گفت: ‌ اعضاء کانون های دانشجویی با مشارکت در همه سطوح فعالیتی سازمان جوانان اعم از عرصه‌های فرهنگی، اجتماعی، ورزشی، امدادی، بشردوستی و عام المنفعه می‌توانند توان خود را اثبات و به عرصه اجتماعی ورود پیدا کنند.

مجیبی فر محورهای کلی این نشست را ارائه گزارش از فعالیت های کانون های دانشجویی  ، بررسی جایگاه کانون های دانشجویی در امر آموزش  ، بحث و گفتگو درمورد مشکلات کانون ها  ، هم اندیشی و تفاهم و هم دلی كانون های دانشجویی و پرسش و پاسخ  بین اعضا عنوان کرد .

این مقام مسئول با بیان اینکه کانون های دانشجویی باید به اجرای امور بپردازند و در رسیدن به هدف اصلی و آنچه در اساسنامه آمده است، همیار سازمان جوانان هلال احمر باشند، یادآور شد: کانون های دانشجویی باید مغز متفکر مجموعه بوده و برنامه ها باید از درون کانون ها بیرون بیاید.

در حاشیه این نشست نمایشگاه عکسی از فعالیت های جمعیت هلال احمر و غرفه ای در جهت حمایت از پیوند اعضا نیز برگزار شد که با استقبال و نام نویسی سرپرست جمعیت، تعدادی از مسوولين دانشگاه و دانشجویان عزیز همراه بود.