زمان : 27 Dey 1395 - 23:26
شناسه : 133370
بازدید : 8524
یگان حفاظت میراث فرهنگی در لوای قانون یگان حفاظت میراث فرهنگی در لوای قانون

با حضور دکتر مزیدی رییس شعبه نه دادگاه تجدیدنظر، سرهنگ همایونی فرمانده یگان حفاظت اداره کل، فاطمی مشاور مدیرکل و ناظر عالی گردشگری و ماموران یگان حفاظت در سالن کنفرانس اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان یزد جلسه توجیه و آگاهی و ضابطین خاص رعایت مفاد قوانین در حوزه میراث فرهنگی برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی، امورفرهنگی و اجتماعی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان یزد،"دکتر مزیدی" در ابتدای این جلسه عنوان کرد: هدف از تشکیل این جلسات اطلاع و آگاهی کامل افراد در خصوص موارد مرتبط به یگان حفاظت و طریقه عملکرد آنان می باشد.

وی در مورد آیین دادرسی کیفری، حقوق و تکالیفی که یگان حفاظت اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان در اجرای مأموریت های محوله انجام داده و بایستی رعایت نماید، توضیحاتی ارائه نمود.

در انتهای این جلسه مشاور مدیرکل و ناظر عالی گردشگری اداره کل گفت: یزد یکی از مراکز ویژه توجه در گردشگری ایران محسوب می شود و به دلیل تفاوت فرهنگی و اجتماعی با ممالک غربی نحوه عملکردی ما در حوزه میراث فرهنگی بسیار متفاوت است که در این زمینه بایستی آموزش های لازم به مأموران اجرایی داده شود.