زمان : 06 Bahman 1395 - 10:08
شناسه : 133585
بازدید : 13761
بررسی مباحث مرتبط با کارخانه سیمان، کانسرام و کک با حضور مهندس طلائی. بررسی مباحث مرتبط با کارخانه سیمان، کانسرام و کک با حضور مهندس طلائی.

به گزارش خبرنگاريزد فردا"طبس:
در تاریخ ۹۵/۱۱/۵ و با حضور اعضای حاضر در جلسه( مهندس نجمی هاشمی فشارکی مدیر عامل فلات ایرانیان، مهندس سیف الدینی مدیر عامل کارخانه کک، مهندس گودرزی مدیر عامل کانسرام و نماینده بنیاد برکت و مهندس طلائی معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان طبس)، مباحث مرتبط با کارخانه سیمان، کانسرام و کک مطرح گردید و موارد ذیل مورد تصویب قرار گرفت:

 باتوجه به هماهنگی تلفنی که با آقای طالبی (بنیاد برکت) و موافقت بنیاد برکت، مقرر گردید وام دریافتی کارخانه سیمان با نظر اداره صنعت معدن و تجارت در واحد سیمان هزینه گردد.
 اولویت با پرداخت حق و حقوق کارگران و مطالبات کارگری می باشد.

بعد از راه اندازی هر کدام از واحدهای فوق اولویت استخدام با کارگران قبلی که مشغول به کار بوده و اخراج شده اند و بیمه بیکاری دریافت می کنند؛ خواهد بود.

بعد از سفر وزیر صنعت معدن تجارت به شهرستان طبس، موضوع کک در تهران و با حضور وزیر محترم نیز پیگیری شد.

با پیگیری های انجام شده پرداخت حق السهم بخش خصوصی نسبت به پرداخت منتج به نتیجه شده است و به زودی سهم بانک نیز که به عاملیت بانک توسعه صادرات میباشد واریز خواهد شد و عملا پرداخت وامهای ارزان قیمت ازمحل وامهای اقتصاد مقاومتی در شهرستان محقق گردید. از طرفی روند اجرا و تکمیل طرح شروع گردیده و حداکثر در سه ماهه اول سال ۹۶ شاهد راه اندازی این واحد مهم خواهیم بود.