زمان : 21 Bahman 1395 - 13:13
شناسه : 133880
بازدید : 6415
دیدار سرپرست جمعیت هلال احمر شهرستان یزد با اعضا شورای شهر شاهدیه دیدار سرپرست جمعیت هلال احمر شهرستان یزد با اعضا شورای شهر شاهدیه سرپرست جمعیت هلال احمر شهرستان یزد با اعضا شورای شهر شادیه یزد دیدار و گفتگو کرد .

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان یزد / سرپرست جمعیت هلال احمر شهرستان یزد با بیان اینکه امروز خدمات هلال احمر برهیچ کس پوشیده نیست، آموزش های شهروندی و ارتقاء توان امدادی و عملیاتی نجاتگران عضو داوطلب هلال احمر را از مهمترین برنامه های این اداره بیان کرد.

مجیبی فر  به ارائه گزارشی درباره فعالیت‌های جمعیت هلال‌احمر شهرستان پرداخت و اظهار داشت:  ان شالله بتوانیم با کمک شورای شهر شاهدیه و واگذاری 2000 متر زمین در آینده پایگاه جاده ای زیارتگاه سلطان راه اندازی نماییم.

رئیس شورای شهر شاهدیه نیز در ادامه این جلسه افزود : خدمات خالصانه و ایثارگرانه اعضای هلال احمر بر کسی پوشیده نیست و با همه توان داوطلبانه در صحنه حاضر می شوند و خدمات ارائه می دهند.

وی در این دیدار با تاکید بر اجرای سیاست آموزشهای همگانی کمک های اولیه نیز گفت: باید در این زمینه با تمام امکانات از هلال احمر پشتیبانی کرد و این مجموعه را به عنوان خط مقدم امداد ونجات در سطح شهردانست.

رئیس شورای شهر شاهدیه در پایان ابراز امیدواری کرد که جمعیت هلال احمر و شورای شهر به عنوان دو نهاد بتوانند همکاری بیشتری داشته باشند و در راستای پیشگیری از حوادث ، آموزش و مدیریت بحران نقش سازنده تری را ایفا نمایند .