زمان : 30 Bahman 1395 - 13:42
شناسه : 134192
بازدید : 6709
اختتامیه هشتمین دوره از مسابقات ورزش پهلوانی دانش آموزی  از سیمای شبکه تابان اختتامیه هشتمین دوره از مسابقات ورزش پهلوانی دانش آموزی از سیمای شبکه تابان معاونت سیمای شبکه تابان برنامه اختتامیه ورزش پهلوانی دانش آموزی را به روی آنتن شبکه تابان می برد.

به گزارش روابط عمومی صدا و سیمای مرکز یزد " با توجه به اینکه هیئت کشتی پهلوانی و ورزش‌های زورخانه ای استان یزد جزو پنج هیئت اول کشور است و یزد در این ورزش ها شاخص است این دوره از مسابقات از 28 بهمن تا 1 اسفند به میزبانی استان یزد برگزار می شود . در این رقابت‌ها دانش آموزان مقطع متوسطه دوم 250  نفر در قالب 18 تیم از استان‌های کشور در این دوره از مسابقات حضور خواهند داشت. اختتامیه  ورزش پهلوانی دانش آموزی 01/12/95  در سالن ورزشی مرکز آموزشی و تحقیقاتی ملاصدرا یزد از ساعت 15:30 تا 16:30 از سیمای شبکه تابان پخش می شود .

برنامه اختتامیه ورزش پهلوانی دانش آموزی را  مهدی  پیمان فرد تهیه , ابوالقاسم ابوترابی کارگزدانی , مهدی قانع اجرا و اکبر فتوحی صدابرداری می کنند همچنین  فرهاد چراغی , جواد مصطفوی , محمد رضا کشفی و سید هاشم پورحسینی به تصویر می کشند .