زمان : 07 Esfand 1395 - 23:12
شناسه : 134369
بازدید : 6919
ایجاد فضای نارضایتی اجتماعی و بهره برداری سیاسی_انتخاباتی ایجاد فضای نارضایتی اجتماعی و بهره برداری سیاسی_انتخاباتی سید محمد رضا مدرسی در مصاحبه اختصاصی با یزد فردا گفت:کاملا مشخص است بعضی در فضای رسانه رفتار تخریب گرانه نسبت به شورای سلامی شهر یزد دارند و برای حذف این شورا به دلایل سیاسی، شخصی و منافع اقتصادی از هیچ اقدامی فرو گذار نیستند، و حتی با کتمان حقیقت، صحبت ها، مذاکرات و مصوبات را به صورت گزینشی و تکه تکه به افکار عمومی منعکس می کنند و ذهنیت اجتماع را نسبت به فعالیت های عمرانی انجام شده در شهر یزد منفی می کنند و سعی در ایجاد نارضایتی اجتماعی دارند و جو بی اعتمادی را حاکم می نمایند.

به گزارش خبرنگار یزد فردا؛ مدرسی با اشاره به این که بعضی رسانه ها با اهداف سیاسی و انتخاباتی قصد تخریب نمایندگان شورای اسلامی شهر را دارند افزود: چرا رسانه ها و حتی مدیرانی که در جریان هستند، انعکاس نمی دهند چه اقدامات خوب و سازنده ای در مباحث عمرانی، فرهنگی، رفاهی، خدماتی و اقتصادی در این مدت برای یزد انجام شده؟؟؟

وی ادامه داد: و حتی درخواستی که هست اینکه چرا در مقابل تصمیمات و اتفاقاتی که نتیجه خوبی برای یزد و شهروندان نداشته و یا طرح نامناسب و غیر منطقی ای که انجام شده و بازخورد خوبی نداشته سکوت کرده اند و نمی گویند این آشها را چه کسانی برای مردم یزد پخته اند؟؟؟

و با فضای رسانه ای که در اختیار هست بجای انعکاس واقعیت و شفاف سازی به سمت فرافکنی، متهم کردن کسانیکه نقشی نداشته اند و انحراف افکار عمومی، بازی های سیاسی رفته و در نتیجه با ذهنیت اشتباهی که برای جامعه ایجاد می شود به بهره برداری انتخاباتی می پردازند.

سید محمد رضا مدرسی در ادامه افزود: اگر نمایندگان شورا در مسائل مختلف وارد شده اند به این دلیل است که تنها گوش شنوای اجتماع و تنها پناهگاه توده مردم بوده و نمایندگان شورا در جایگاهی هستند که به آسانی در خدمت شهروندان می باشند و بارها شاهد بودیم پیگیری و اصرار نمایندگان شورا باعث رسیدگی به مشکلات موجود و رفع بسیاری از کاستی ها بوده است.

نمایندگان فعلی شورای اسلامی شهر با هم فکری گروه های مختلف اجتماع و با در نظر گرفتن بسیاری از ملاحضات شهری در اکثر مواقع تصمیمات منطقی گرفتند و محل اتکا، اطمینان و اعتماد مردم شدند و باری را که دیگران به زمین انداخته بودند را برداشتند.

مدرسی هم چنین گفت: اگر فضای رسانه ای در کنار نقد سازنده، همراه با راهکار، دستاوردها و توفیقات شورای شهر را انعکاس ندهد جو جامعه پر از یاس و ناامیدی می شود و باعث سرخوردگی اجتماع نسبت به انتخاب خود می شود و نارضایتی و حس بی تفاوتی را در پی دارد.
وی خطاب به سیاسیون و اصحاب رسانه گفت، خودتان هم که در یزد زندگی می کنید، چرا می خواهید به این شکل برای منافع کوتاه مدت، شهر محل زندگی خودتان را به هم بریزید؟

آیا حرف حق برخی از نماینگان برایتان اینقدر سنگین و غیرقابل تحمل است که بعضی رسانه ها حاضر هستید موضوعات بصورت خلاف واقع و ناصحیح در فضای خبری منتشر کنید؟

این نماینده شورای اسلامی شهر در آخر اضافه کرد: شورای شهر در رابطه با مسائل مختلف شهری ، طرحها و لوایح در فضایی آرام با همدلی، همراه با بحث و تبادل نظر در جهت افزایش اعتماد اجتماعی و رضایت شهروندی بررسی و تصویب می نماید.


انتهای پیام/