زمان : 17 Esfand 1395 - 14:36
شناسه : 134622
بازدید : 7520
2فروند ایرباس ۳۳۰ چه زمانی می آیند؟ 2فروند ایرباس ۳۳۰ چه زمانی می آیند؟ وزیر راه و شهرسازی از ورود قطعی ۲ فروند ایرباس ۳۳۰ به کشور تا قبل از نوروز ۹۶ خبر داد.

وزیر راه و شهرسازی از ورود قطعی ۲ فروند ایرباس ۳۳۰ به کشور تا قبل از نوروز ۹۶ خبر داد.

به گزارش تسنیم، عباس آخوندی در حاشیه بهره برداری از سامانه های هوشمند ثبت تخلف عبور و مرور در جاده های کشور (21 استان) اظهار کرد: تا پایان سال و قبل از تعطیلات نوروز 2 فروند ایرباس 330 وارد ناوگان هوایی کشور می شود.

وی با اشاره به نصب دوربین های هوشمند در سطح جاده های کشور تصریح کرد: امروز حدود 600 دوربین به بهره برداری رسید و ما در 34 هزار کیلومتر راه شریانی کشور برای این که بتوانیم جاده ها را مدیریت کنیم برای نصب 1880 دوربین هوشمند برنامه ریزی کرده و قرارداد آن امضا کرده ایم.

وی با بیان این که امروز حدود یک سوم این تعداد به بهره برداری رسید، افزود: این کار بسیار مهم برای افزایش ایمنی و کنترل سرعت است. اکثر مردم مقررات را رعایت میکنند بر اساس آمار لحظه ای از دیشب تا الان حدود یک میلیون و 600 هزار تردد در جاده های داشته ایم که از این تعداد حدود یک دویست و پنجاهم تخلف ثبت شده است.

وزیر راه و شهرسازی گفت: این نشان می دهد که تخلف کم است اما ممکن است همین تخلفات حادثه ساز باشد و ایمنی افراد را به خطر بیندازد.