زمان : 19 Esfand 1395 - 17:57
شناسه : 134677
بازدید : 7460
محول کردن امور اجرایی به نمایندگان مجلس از مشکلات اساسی کشور است محول کردن امور اجرایی به نمایندگان مجلس از مشکلات اساسی کشور است

محمدرضا صباغیان در نشست کارگروه توسعه شهرستان مهریز که با حضور مسئولان اجرایی این شهرستان در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد اظهار داشت: وظیفه یک نماینده قانونگذاری و نظارت است و باید در این حوزه به بهترین نحو ممکن فعالیت کند.

وی خاطرنشان کرد: این که مسئولان و بخش های مختلف از نمایندگان بخواهند که فعالیت های اجرایی انجام دهند، یکی از مشکلات اساسی است که در کشور وجود دارد و سبب می شود که دیگر وظایف نمایندگان به صورت کامل انجام نشود.

نماینده مردم بافق، ابرکوه، خاتم، بهاباد و مهریز در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: تمام امکانات و بودجه در خدمت قوه مجریه است و کارهای اجرایی هم باید توسط این بخش از کشور اجرایی شود.

صباغیان تصریح کرد: وظیفه یک نماینده این است که بر نحوه انجام فعالیت های اجرایی و همچنین اختصاص اعتبار به این فعالیت ها که باید توسط دولت انجام شود، نظارت داشته باشد.

صباغیان عنوان کرد: در صورتی که مسئولان شهرستانها دستوراتی که از وزرا و دیگر مسئولان کشوری اخذ کرده اند را پیشگیری کنند نتیجه بهتری به دست می‌آید.

نماینده مردم بافق، ابرکوه، خاتم، بهاباد و مهریز در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: مسئولان شهرستان مهریز آن دسته از اقداماتی که هنوز به نتیجه نرسیده را به صروت کتبی به دفتر نماینده این حوزه در مجلس اطلاع دهند تا پیگیری در سطوح بالاتر انجام شود.