زمان : 20 Esfand 1395 - 12:37
شناسه : 134684
بازدید : 13703
احدپور؛ هدف جمعیت هلال احمر آماده‌سازی رسمی تیم های واکنش سریع است مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد؛ احدپور؛ هدف جمعیت هلال احمر آماده‌سازی رسمی تیم های واکنش سریع است در حاشیه اعزام تیم واکنش سریع استان یزد به تهران به منظور رونمایی و آغاز به کار رسمی این تیم ها در سراسر کشور، عباس احدپورهدف اصلی از آموزش تیم های واکنش سریع، ساخت تیم های پایدار و مداوم است.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان یزد، در حاشیه اعزام تیم واکنش سریع استان یزد به تهران به منظور رونمایی و آغاز به کار رسمی این تیم ها در سراسر کشور، عباس احدپورهدف اصلی از آموزش تیم های واکنش سریع، ساخت تیم های پایدار و مداوم است.
وی با اشاره به خلا وجود تیم های واکنش سریع در جمعیت هلال احمر تصریح کرد: به دلایل مختلف تاکنون تیم های واکنش سریع جمعیت هلال احمر تداوم فعالیت نداشته است.
 
که پس از  آسیب شناسی دستورالعمل جامعی برای تشکیل این تیم ها و آموزش ها ی لازم سازماندهی شد. و این امر محقق گردید تا به امروز تیم های واکنش سریع شکل بگیرد. ایشان در ادامه سربلندی و موفقیت این تیم ها را از خداوند منان خواستار شد و اظهار داشت: یکی از وظایف کسانی که آموزش های واکنش سریع را می بینند ارائه آموزش به سایر تیم ها است و اینکه در آینده باید مربیان و مدرسان سایر افراد باشند. 
وی با بیان اینکه آموزش و آمادگی تیم های واکنش سریع در قالب کسب آمادگی فنی نیز هست اظهار کرد: آمادگی جسمی و روانی لازمه ماندن در تیم های واکنش سریع است.
لازم به کار است برنامه گشایش رسمی فعالیت این تیم ها از 20اسفند لغایت22اسفند با حضور مقامات کشوری در تهران خواهد بود.