زمان : 20 Esfand 1395 - 22:29
شناسه : 134720
بازدید : 10880
پوتین چه کتابی اهدایی پوتین به نتانیاهو چه بود! پوتین چه کتابی اهدایی پوتین به نتانیاهو چه بود! رییس‌جمهوری روسیه در دیدارش با نخست وزیر رژیم صهیونیستی کتاب 500 ساله «جنگ یهودیان» را به وی اهدا کرد تا شاید اطلاعات تاریخی نتانیاهو اصلاح شود.

رییس‌جمهوری روسیه در دیدارش با نخست وزیر رژیم صهیونیستی کتاب 500 ساله «جنگ یهودیان» را به وی اهدا کرد تا شاید اطلاعات تاریخی نتانیاهو اصلاح شود.
 
به گزارش اسپوتنیک، در دیدار اخیر بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی از مسکو، ولادیمیر پوتین رییس‌جمهوری روسیه کتاب «جنگ یهودیان» نوشته فلاویوس جوزف در سال 1526 را به نتانیاهو اهدا کرد.
 
سخنگوی ریاست جمهوری روسیه گفت که نتانیاهو دستور داده تا این کتاب را در کتابخانه ملی اسرائیل قرار دهند.
 
به گفته نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی، این کتاب بخشی از میراث تاریخی یهودیان است.
 
بنیامین نتانیاهو در سفر به مسکو با رییس‌جمهوری روسیه و تعدادی از سران سیاسی این کشور دیدار و درباره وضعیت سوریه و "جنگ علیه تروریسم" گفتگو کرد.
 
«جنگ یهودیان» عنوان کتابی است که فلاویوس جوزف در سال 1526 نوشته است و درباره جنگی است که یهودیان در اورشلیم با رومی‌ها داشتند.
 
این کتاب درحالی به نتانیاهو اعطا شد که او در دیدارش با پوتین به حوادثی به گفته خود تاریخی اشاره کرده بود و مدعی شده بود که ایران از دو هزارو پانصد سال پیش به دنبال نابودی یهودیان بوده است. این سخنان با واکنش رییس‌جمهوری روسیه مواجه شد که گفته بود این سخنان برای گذشته است و ما با جهانی تازه روبرو هستیم پس درباره مسائل روز صحبت کنیم.