زمان : 23 Esfand 1395 - 13:21
شناسه : 134781
بازدید : 8442
بلوار حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی در مجتمع معدنی کوشک بافق افتتاح شد با حضور فرماندار بافق؛ بلوار حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی در مجتمع معدنی کوشک بافق افتتاح شد بلوار ورودی مجتمع معدنی سرب و روی کوشک بافق به نام حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی نام گذاری شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری بافق؛ در آیینی با حضور فرماندار و بخشدار مرکزی بافق، مدیران و جمعی از کارشناسان و کارگران شرکت معادن بافق بلوار ورودی این مجتمع معدنی که به نام حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی نامگذاری شده بود، افتتاح شد.

محمد زاده رحمانی فرماندار بافق در این مراسم با قدردانی از اقدام ارزشمند و شایسته مدیران مجتمع سرب و روی کوشک بافق اظهارداشت: حضرت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی یار دیرین و صدیق امام و رهبری و مرد روزهای سخت انقلاب و نظام بود و ملت بزرگ ایران هیچگاه خدمات و مجاهدت های ارزنده این مرد اسوه و مجاهد نستوه، از پیروزی انقلاب تا دوران دفاع مقدس و پس از آن در سازندگی ایران اسلامی را فراموش نخواهند کرد.

مدیر روابط عمومی مجتمع معدنی کوشک نیز در حاشیه این مراسم گفت: این بلوار در مسافت ۲ کیلومتر زیرسازی و آسفالت شده است و نامگذاری این بلوار به منظور گرامیداشت یاد و خاطره این عالم فقید و همچنین به پاس قدردانی از زحمات ایشان بوده است.

محمد جعفری همچنین اعتبار راه اندازی این بلوار را بالغ بر ۷۰۰ میلیون تومان عنوان و افزود: این بلوار مجتمع معدنی کوشک را به محور بافق-سبزدشت متصل می کند.

گفتنی است کاشت نهال و بازدید فرماندار و بخشدار مرکزی بافق از قسمت های مختلف این معدن از جمله طرح توسعه مجتمع که بصورت کاملا بومی و با کمک نیروهای منطقه طراحی شده است، از دیگر برنامه های این مراسم بود.