زمان : 23 Esfand 1395 - 18:12
شناسه : 134782
بازدید : 5090
مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان با مدیر کل صدا و سیمای مرکز یزد و جمعی از اصحاب رسانه ملی دیدار کرد روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان یزد: مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان با مدیر کل صدا و سیمای مرکز یزد و جمعی از اصحاب رسانه ملی دیدار کرد

به گزارش روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان یزد، محسن صادقیان مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان یزد، در این دیدار صمیمی، عنوان نمود: با نصب سامانه دوربین در سطح 450 کیلومتر از جاده های استان و افزایش ایمنی جاده ها، موفق شدیم در دو سال گذشته رتبه دوم کشوری در کاهش تلفات جاده ای را به دست آوریم.

صادقیان افزود: این سامانه با محاسبه میانگین سرعت رانندگان، مانع از افزایش سرعت غیرمجاز و در نتیجه حفظ جان رانندگان و مسافران می شود.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اذعان داشت: علیرغم افزایش کنترل سرعت و سطح ایمنی جاده ها و با توجه به مشکلاتی همچون خواب آلودگی و خستگی، فرهنگ سازی همچنان نیاز ضروری برای ارتقاء ایمنی جاده ها می باشد.

در ادامه، دکتر پهلوانیان مدیر کل صدا و سیمای مرکز یزد، با اشاره به خسارت های مالی و اجتماعی فراوان حوادث رانندگی، بر تقویت آموزش فرهنگ ترافیک به عنوان نیاز اصلی برای افزایش ایمنی جاده ها تاکید نمود.

لازم به ذکر است، مهندس محسن صادقیان، مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان یزد، در پایان این نشست از فعالان عرصه اطلاع رسانی رسانه ملی با اهدا لوح تقدیر قدردانی کرد.