زمان : 23 Esfand 1395 - 16:06
شناسه : 134788
بازدید : 3401
روابط عمومي ها با انعكاس دستاوردها اميد را در جامعه تقويت كنند استاندار يزد تأكيد كرد: روابط عمومي ها با انعكاس دستاوردها اميد را در جامعه تقويت كنند استاندار يزد در نشست آموزشي روابط عمومي‌هاي استان گفت: شايسته است روابط عمومي‌ها با انعكاس و انتشار درست و شفاف دستاوردهاي دولت، اميد را در جامعه تقويت كنند و شادابي را در بين مردم رواج دهند.

به گزارش روابط عمومي استانداري يزد، صبح دوشنبه 23 اسفند ماه نشست فصلي و آموزشي روابط عمومي هاي استان با حضور «سيدمحمد ميرمحمدي» استاندار يزد، «محمدعلي طالبي» معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار و «عباس حيدري» مديركل حوزه استاندار در تالار انديشه استانداري برگزار شد.
استاندار يزد در اين نشست با بيان اينكه در استان يك گروه مشورتي بسيار مؤثر در حوزه روابط عمومي تشكيل شده است، گفت: برخي از افراد، در رابطه با عملكرد دولت ضعف روابط عمومي ها را مطرح مي كنند و اينكه دولت تدبير و اميد نتوانسته آنگونه كه به مردم خدمات ارائه كرده است آنها را شفاف و درست به اطلاع مردم برساند.
«سيدمحمد ميرمحمدي» ادامه داد: اين مطلب و فرمايش تاحدي درست و شايسته است روابط عمومي ها با انعكاس و انتشار درست، شفاف و به موقع دستاوردهاي دولت، اميد را در جامعه تقويت كنند و شادابي و نشاط را در بين مردم رواج دهند.
وي افزود: بايد مثبت نگري و گرايشهاي مثبت را در جامعه گسترش داد و در اين صورت است كه جامعه اي سالم و پويا خواهيم داشت و منفي گرايي كه از سوي برخي رسانه ها و گروهها مطرح مي شود، جامعه را به عقب مي‌برد و شايسته ملت ايران نيست.
ميرمحمدي افزود: روابط عمومي ها بايد انتقادها را به خوبي و درستي رصد كنند و پاسخ نقدها را به صورت شفاف و منطقي به اطلاع مردم و رسانه ها برسانند.
عالي ترين مقام اجرايي استان خاطرنشان كرد: لحظه به لحظه بايد به مردم پاسخگو باشيم، با پاسخهاي مؤثر آگاهي مردم را نسبت به مسائل مختلف افزايش دهيم و امانت دار شايسته اي براي ملت ايران باشيم.
وي با اشاره به در پيش بودن دو انتخابات مهم دوازدهمين دوره رياست جمهوري و پنجمين دوره شوراهاي اسلامي شهر و روستا گفت: مسئولان، مديران و كارشناسان روابط عمومي هاي استان بايد همه جناحها و گروهها را به اصطلاح با يك چشم نگاه كنند و همه افراد براي آنها محترم باشد.
استاندار يزد ادامه داد: در جريان انتخابات حرف و حديث ها فراوان است و روابط عمومي ها بايد در اين فضا تبيين كننده و روشنگر باشند و بدون گرايش به گروه يا جناح مشخصي بستر مشاركت حداكثري و حضور باشكوه مردم در انتخابات را فراهم كنند.
ميرمحمدي افزود: در رابطه با انتخابات شوراهاي اسلامي شهر و روستا نيز روابط عمومي ها مي توانند شاخصها و ويژگيهاي افراد توانمند براي حضور در اين شوراها را به اطلاع مردم برسانند تا مردم با آگاهي بيشتر و بهتر بتوانند تصميم شايسته اي براي آباداني كشور بگيرند.
عالي ترين مقام اجرايي استان در بخش ديگري از سخنان خود گفت: در ايام نوروز نيز با توجه به اينكه استان يزد استان هدف گردشگري به شمار مي رود، بايد بتوانيم به مردم به درستي خدمت رساني كنيم و اطلاعات لازم را در حوزه گردشگري در اختيار مهمانان نوروزي قرار دهيم.
وي ادامه داد: در ظاهر به نظر مي رسد كه ايام نوروز دستگاهها تعطيل هستند و رسانه ها فعاليت كمتري دارند اما در اين ايام فضاي مجازي و شبكه هاي اجتماعي فعال هستند و بايد از اين ظرفيت نيز با توليد محتواي مناسب براي اطلاع رساني به مردم استفاده كرد و اين اطلاع رساني با جنب و جوش بيشتري باشد.
استاندار يزد افزود: در ايام نوروز بايد علاوه بر وظيفه اداري خود به وظيفه انقلابي، ديني و اجتماعي مان به خوبي عمل و بهترين خدمت را به مردم ارائه كنيم تا ملت ايران از اين ايام بهترين بهره را ببرند.
ميرمحمدي در پايان سخنان خود خاطرنشان كرد: هر چه اقتدار ملي جمهوري اسلامي ايران قوي تر بازتاب داشته باشد و انسجام و اتحاد مردم ما بارزتر جلوه پيدا كند، مي توانيم در شرايط جهاني امروز قوي تر ظاهر شويم و در تعادل جهاني جايگاه رفيع تري پيدا كنيم.
در اين نشست «داوود پاك طينت » با حفظ  مسئوليت مدير اسناد و كتابخانه ملي استان، به عنوان سرپرست اداره كل روابط عمومي استانداري يزد معرفي شد و با اهداي لوح تقدير از تلاشها و زحمات «عباس ملازينلي» مشاور اطلاع رساني و روابط عمومي استاندار و «سيدحسين ميرحسيني اردكاني» معاون تشريفات، روابط عمومي و امور بين الملل دفتر استاندار و روابط عمومي استانداري تجليل شد.
همچنین میرحسینی به عنوان مشاور استاندار و مسئول پیگیری ویژه منصوب گردید.
گفتني است در نشست آموزشي روابط عمومي هاي استان از مسئولان روابط عمومي هاي آموزش و پرورش، جهاد كشاورزي، دانشگاه يزد، مخابرات و كانون پرورش فكري كودكان و نوجوانان استان به عنوان روابط عمومي هاي برتر استان در طرح سرشماري نفوس و مسكن با اهداي لوح تقدير و هدایایی، تجليل شد.