زمان : 24 Esfand 1395 - 13:00
شناسه : 134803
بازدید : 6684
جشن نوآموزان و غنچه های هلال / افتتاحیه کانون غنچه های هلال سرزمین عجایب هلال احمر شهرستان یزد جشن نوآموزان و غنچه های هلال / افتتاحیه کانون غنچه های هلال سرزمین عجایب هلال احمر شهرستان یزد

سرپرست جمعیت هلال احمر شهرستان یزد از برگزاری جشن نوآموزان مهدکودک آفرینش و جشن افتتاحیه غنچه های هلال مهدکودک سرزمین عجایب خبر داد.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر شهرستان یزد / حسین مجیبی فر سرپرست جمعیت هلال احمر شهرستان یزد اظهار داشت : کانون غنچه های هلال با هدف آموزش ها به صورت پایه ای در راستای نهادینه کردن فرهنگ انسان دوستی، نیکوکاری، خدمات بشردوستانه و زندگی با تفاهم و گسترش فرهنگ امداد و نجات از سنین پایین در مهدکودک سرزمین عجایب شهرستان افتتاح و فعالیت خود را آغاز نمود

سرپرست جمعیت هلال احمر شهرستان یزد تصریح کرد: در این آیین مراسم غنچه های هلال سرودهایی با مضامین و آشنایی با کانون غنچه های هلال احمر را اجرا و در اولین روز فعالیت این کانون با بخشهایی از اهداف جمعیت هلال احمر آشنا شدند.

مجیبی فر خاطرنشان کرد: ارتقاء سطوح آگاهی و آموزش های امدادی در میان کودکان و خردسالان از اهداف جمعیت هلال زیرا که بهترین زمان برای آغاز آموزش و شکل دهی ذهن برای تبدیل شدن و رسیدن به یک امدادگر واقعی در دوران کودکی و در مراکز مهد کودک و پیش دبستانی است .

این مقام مسئول همچنین بیان داشت : جشن نوآموزان و غنچه های هلال مهدکودک آفرینش با حضور بیش از 100 نفر از غنچه های هلال و خانوادهایشان در سالن فرهنگسرای شهرداری یزد برگزار شد.

مجیبی فر بیان کرد : در این جشن غنچه های هال سرودهای خود را اجرا و همچنین نمایش با موضوع کمک های اولیه و هلال احمر را به نمایش گذاشتند.

این مقام مسئول خاطر نشان کرد : غنچه های هلال در پایان این مراسم در آستانه چهارشنبه سوری به پویش بزرگ نه به چهارشنبه سوری خطرناک به احترام شهادت آتش نشانهای حادثه پلاسکو پیوستند.