زمان : 27 Esfand 1395 - 18:19
شناسه : 134889
بازدید : 6617
 مدیران خدمات دولت و نظام را اطلاع رسانی کنند تا در مردم امید ایجاد شود فرماندار مهریز در جلسه شورای اداری شهرستان : مدیران خدمات دولت و نظام را اطلاع رسانی کنند تا در مردم امید ایجاد شود فرماندار شهرستان مهریز در آخرین جلسه شورای اداری سال 95 شهرستان مهریز که در مسجد مرکز خدمات رفاهی ستارگان مهریز برگزار شد با بیان این مقام معظم رهبری اطلاع رسانی خدمات دولت و نظام را با اهمیت دانسته اند ، اظهار داشت: ارایه گزارش عملکرد به مردم یک ضرورت است که باید در همه زمانها ارائه شود.

فرماندار شهرستان مهریز در آخرین جلسه شورای اداری سال 95 شهرستان مهریز که در مسجد مرکز خدمات رفاهی ستارگان مهریز برگزار شد با بیان این مقام معظم رهبری اطلاع رسانی خدمات دولت و نظام را با اهمیت دانسته اند ، اظهار داشت: ارایه گزارش عملکرد به مردم یک ضرورت است که باید در همه زمانها ارائه شود.

سید محمد رستگاری تاکید کرد : البته نباید کارهایی که در دست پیگیری است را کارنامه کاری دانست بلکه کارهایی که تمام میشود باید رسانه ایی شود تا مردم از اوضاع با خبر باشند .


فرماندار مهریز همچنین از مدیران ادارات مهریز كه تاكنون موفق به جذب اسناد خزانه اسلامي و اوراق ابلاغي نشده‌اند، خواست كه هرچه سريعتر تا قبل از اتمام مهلت باقيمانده قانوني، در خصوص جذب اين اوراق تلاش كنند.


سید محمد رستگاری گفت : برخی از مدیزان شهرستان در این زمینه بسیار موفق عمل کرده اند و امیدوارم در فرصت باقیمانده این اعتبارات جذب شود و اگر دستگاهی در این کار موفق عمل نکرد باید به مردم پاسخ دهد؛ اما انتظار داریم که با وجود تمام مشکلات این اعتبارات جذب شود.


فرماندار مهریز با تاکید بر اینکه طرح تکریم ارباب رجوع و ارزیابی عملکرد دستگاه‌ها در طول سال مورد بررسی قرار می‌گیرد در اخطار ی جدی به برخی مدیران ادارات دولتی گفت : با هر دستگاهی که عملکرد نامناسبی در تکریم ارباب رجوع داشته باشد برخورد مي‌شود.


رستگاری مشارکت بین بخشی دستگاهها را عامل پیشرفت و موفقیت در کارها دانست و گفت : عدم تعامل بین دو یا چند دستگاه به هیچ وجه پدیرفتنی نخواهد بود .

 

 

کمالی خبرنگار مهریز