زمان : 28 Esfand 1395 - 17:47
شناسه : 134906
بازدید : 4150
بازدید استاندار یزد از اداره‌کل اقتصادی و دارایی استان بازدید استاندار یزد از اداره‌کل اقتصادی و دارایی استان استاندار یزد و معاونان استاندار از اداره‌کل اقتصادی و دارایی استان بازدید کردند و از نزدیک در جریان کیفیت انجام کار کارکنان این اداره‌کل قرار گرفتند.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد"سيد محمد مير محمدي" در این بازدید ضمن تبریک سالروز میلاد حضرت زهرا(س) و فرارسیدن نوروز باستانی از عملکرد مدیرکل، معاونان و کارکنان اداره کل اقتصادی و دارایی استان تقدیر کرد و گفت: خوشبختانه در بین مسئولان و مدیران استان فضای همدلی، هماهنگی و همکاری حاکم است و همه صادقانه در مسیر خدمت به مردم استان گام برمی دارند.
استاندار يزد ادامه داد: در دولت تدبیر و امید اقدامات خوبی در حوزه سرمایه گذاری در استان انجام شده و مرکز خدمات سرمایه گذاری در حال فعالیت است و اقدامات خوبی در این مرکز نیز انجام شده است.
وی خاطرنشان کرد: در بحث اسناد خزانه اسلامی نیز استان یزد جزو استانهای پیشرو برای جذب این اسناد بوده که این مهم نیز شایسته تقدیر است.
میرمحمدی اظهار امیدواری کرد: در سال جدید با همّت و تلاش مضاعف مسئولان استان و همراهی مردم گام های خوبی برای توسعۀ همه جانبه استان برداشته شود.
گفتني است در ابتدای این بازدید كه عصر روز شنبه 28 اسفند ماه با حضور استاندار یزد، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار، معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری برگزار شد «علی نمازی» مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان ضمن تشریح فعالیت های این اداره کل از توجه و نگاه ویژۀ استاندار یزد و معاونان استاندار به اداره کل امور اقتصادی و دارایی و موضوع بودجه و همچنين پيگيري هاي مهندس سيد حسيني، معاون هماهنگي امور عمراني استاندار تشكر و قدردانی کرد.