زمان : 29 Esfand 1395 - 13:40
شناسه : 134916
بازدید : 4586
بهار پیام‌آورتعادل و یادآور رحمت و محبت همیشگی خداوند است استاندار یزد: بهار پیام‌آورتعادل و یادآور رحمت و محبت همیشگی خداوند است استاندار یزد به مناسبت فرارسیدن نوروز باستانی و بهار طبیعت پیام تبریکی صادر کرد.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی استانداری یزد، متن کامل پیام «سیدمحمد میرمحمدی» استاندار یزد به شرح زیر است:
 هو الرّحمن الرّحيم
پس به آثار رحمت خدا بنگر كه چگونه زمين را پس از مرگش زنده مي كند و اوست كه مردگان را پس از مرگ زنده مي‌گرداند و بر هر چيزي توانا است. ( سوره روم آيه 50 )
بار ديگر صداي ترنم بهار، گوش را مي نوازد و عطر دل انگيزش مشام  جان را پر مي كند. زمين با اجازه و اراده الهي ديگر بار زنده مي شود و همه جماد و نبات و حيوان و انسانهاي شيداي كرامت و قدرت آن آفريننده مهربان با جوشش و جنبش مضاعف خويش ستايش و تسبيح آن اله يگانه را گفته و با سرود بهار، همنوا مي‌شوند.
بهار پيام‌آور تعادل و تحول است و درسايه تعادل، زندگي زيباتر شده و دلنوازتر و چشم نوازتر مي شود.
بهار يادآور رحمت، محبت و عظمت هميشگي خداوند مهربان است و اينكه مهر او همواره به سوي همه بندگان و جنبندگان سرازير و فراگير است.
جهان هستي آينه دار خداست و گوشه اي از جمال و زيبايي لايتناهي پروردگار را پيش چشم ما مي كشد.
مراد  دل ز تماشاي  باغ عالم چيست ؟         به دست مردم چشم، از رخ تو، گل چيدن
بر همه بندگان الهي فرض است كه كمتر از طبيعت نباشيم و با دگرگوني و تحول، دلمان را زنده و زنده تر كنيم و جانمان را براي حضور دوست، سبز و با طراوت نمائيم.دلي سرشار از حب الهي و خالي از بغض هاي واهي.
بهار 1396 در حالي فرا مي رسد كه ملت بزرگ ايران اسلامي، دو انتخابات سرنوشت ساز را در اين بهار پيش رو خواهند داشت. انتخابات دوازدهمين دوره رياست جمهوري و پنجمين دوره شوراهاي اسلامي شهر و روستا و مطمئناً مردم آگاه ما با حضور و مشاركت چشمگير خود در اين دو انتخابات تعيين كننده و مهم، همچنان نقش بسزا و اثر بخش را درسرنوشت خود و كشور عزيز ايفا كرده و بر راه صلح و صلاح و آباداني و پيشرفت گام خواهند زد.
لازم است در آستانه سال جديد، از همه همراهي¬ها و پشتيباني¬هاي خوب و دلگرم كننده مردم فهيم استان كه با خدمتگزاران خود در دولت تدبير و اميد داشته و دارند سپاسگزاري ويژه بنمايم و به همه همكاران تلاشگر اعم از مديران و كاركنان بخش هاي دولتي و كاركنان و فعالان بخش هاي عمومي و غيردولتي در همه حوزه‌هاي اجتماعي، فرهنگي،‌ اقتصادي،‌ سياسي، امنيتي، انتظامي،‌ نظامي، قضايي و عموم مردم شريف و متدين دارالعباده كه دل در گرو سربلندي هر چه بيشتر اين مرز و بوم داشته و دارند، خدا قوتي جانانه بگويم.
با نهايت صميميت و افتخار، فرا رسيدن بهار و نوروز 96 كه با ولادت با سعادت ام ابيها حضرت فاطمه زهرا عليهاسلام و ميلاد خجسته حضرت باقرالعلوم(ع) قرين گرديده و با عطر بوي اين بزرگواران آميخته است را به همه ملت عزيز ايران اسلامي به ويژه مردم خونگرم و خردمند استان يزد شادباش گفته و براي همه بندگان الهي در سراسر جهان هستي، ‌آرزوي سال و سالهايي سرشار از نيكويي، بركت، عزت، سعادت و سلامت دارم.
هر روزتان نوروز و دل و جانتان هميشه بهاري باد.