زمان : 09 Farvardin 1396 - 13:51
شناسه : 135120
بازدید : 4539
بازديد مدير كل دفتر امور اجتماعي و فرهنگي استانداری از مراکز خدمات جاده‌ای و درمانی بازديد مدير كل دفتر امور اجتماعي و فرهنگي استانداری از مراکز خدمات جاده‌ای و درمانی مديركل دفتر امور اجتماعي و فرهنگي استانداري در راستای مسئولیت‌های ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندی از پست خدمات جاده‌اي هلال‌احمر و بخش اورژانس بیمارستان شهید صدوقی یزد بازدید کرد.

به گزارش اداره‌ کل روابط عمومی استانداری یزد، «مجید جوادیان‌زاده»، سه‌شنبه هشتم فروردین‌ از پست خدمات جاده‌اي هلال‌احمر و بخش اورژانس بیمارستان شهید صدوقی یزد بازديد كرد و از نزديك در جريان نحوۀ خدمات‌رسانی آنان قرار گرفت.
مديركل دفتر امور اجتماعي و فرهنگي استانداري در بازديد از بخش اورژانس بیمارستان، با بیان اینکه يزد يكی از قطب‌هاي مهم كشور در حوزۀ درمان است، گفت: شايسته است خدمات درماني درخور و شایسته‌ای به گردشگران و مسافران نوروزی ارائه شود.
جوادیان‌زاده با اشاره به وظايف دبيرخانۀ ستاد صيانت از حريم امنيت عمومي و حقوق شهروندي استان، افزود: بازرسي از مراكز خدماتي و اقامتي یکی از مسئولیت‌های این ستاد است كه اين كار از 25اسفند ماه سال گذشته با تشكيل تيم‌هاي بازرسي آغاز شده و تا پايان تعطیلات نوروزي ادامه دارد.
مديركل دفتر امور اجتماعي و فرهنگي استانداري همچنین از پست‌های خدمات جادّه‌ای هلال‌احمر که خدماتی اعم از راهنمايي مسافران و گردشگران جهت اسكان، بازديد از اماكن تاريخي و برخي خدمات بهداشتي و درماني ارائه می کنند، بازدید کرد.