زمان : 18 Farvardin 1396 - 03:00
شناسه : 135361
بازدید : 10551
دعوت از ورزشکاران و ساحلی بازان افتخار آفرین یزدی دعوت از ورزشکاران و ساحلی بازان افتخار آفرین یزدی سیدمحمدرضا مدرسی عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر یزد با تبریک به قهرمانی ساحلی بازان یزدی اگر سایر نمایندگان شورا موافقت خود را اعلام نمایند، دعوتی از افتخار آفرینان فوتبال ساحلی به عمل آید.

به گزارش یزد فردا؛ سید محمدرضا مدرسی ضمن تبریک قهرمانی تیم مقاومت گلساپوش یزد در مسابقات جام باشگاه های فوتبال ساحلی جهان گفت: علیرغم حاشیه ها و شایعه ها در رابطه با ورزشگاه سلمان محمودآباد، خوشبختانه با پیگیری شورای شهر تعامل خوبی در به سرانجام رسیدن این ورزشگاه با بدنه ی ورزشی یزد شکل گرفت که بعنوان یک اتفاق خوب و موضوع در خور توجه و قابل افتخار برای تعاملات بین بخشی که باعث تعالی ظرفیتهای موجود در یزد می شود به آن اشاره داشت و باید مورد توجه همگان قرار گیرد.

مدرسی با اشاره به افتخار آفرینی ساحلی بازان یزدی در سطح جهانی افزود: امید داریم این قهرمانی ها استمرار داشته باشد و سرآغازی برای ارتقاء ورزشکاران یزدی و جایگاه ورزشی یزد در سطح ملی و بین المللی باشد.


این موفقیت مسئولیت را برای مدیران در تمام حوزه ها و حتی شورای شهر بیشتر کرده و باید با همت مضاعف به مباحث ورزشی توجه شود.

سیدمحمدرضا مدرسی در پایان صحبت های خود به حمایت از ورزشکاران اشاره داشت و تاکید کرد؛ اگر سایر نمایندگان شورا موافقت خود را اعلام نمایند، دعوتی از افتخار آفرینان فوتبال ساحلی به عمل آید.

انتهای پیام/