زمان : 20 Farvardin 1396 - 11:05
شناسه : 135447
بازدید : 4660
کاروان الریان قطر وارد تهران شد کاروان الریان قطر وارد تهران شد کاروان تیم فوتبال الریان قطر شب گذشته با 20 بازیکن و با استقبال نماینده باشگاه پرسپولیس وارد فرودگاه امام (ره) شد.

به گزارش پایگاه خبری یزد فردا، کاروان تیم الریان از 20 بازیکن تشکیل شده است. طبق اعلام قرار بود این پرواز ساعت 22:25 دقیقه در تهران به زمین بنشیند اما هواپیما، 15 دقیقه زودتر روی باند نشست، با این وجود آمادگی‌های لازم وجود داشت.

 

امیرعلی حسینی که به نمایندگی از باشگاه در فرودگاه حضور داشت، هماهنگی‌های لازم را برای بررسی گذرنامه و تحویل بارها بدون معطلی انجام داد تا اعضای تیم قطری در سریع‌ترین زمان ممکن فرودگاه را به قصد هتل محل اقامت خود ترک کنند.

 

اعضای تیم الریان که ساعت 19 امشب یکشنبه تنها تمرین خود را در زمین اصلی ورزشگاه آزادی انجام خواهند داد، در طول مدت حضور در تهران در هتل آزادی مستقر خواهند بود. اعضای این تیم پس از دیدار روز دوشنبه برابر پرسپولیس، سه‌شنبه تهران را به قصد دوحه ترک می‌کنند.

 

همچنین طبق اعلام همراهان این تیم، رئیس باشگاه الریان که از مقامات سیاسی و ورزشی کشور قطر است نیز برای این بازی در تهران حضور پیدا خواهد کرد.