زمان : 21 Farvardin 1396 - 09:46
شناسه : 135469
بازدید : 5335
زمینه ی ارتقاء نمایندگی میراث فرهنگی بافق به اداره میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری مهیا شد پس از 12 سال؛ زمینه ی ارتقاء نمایندگی میراث فرهنگی بافق به اداره میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری مهیا شد فرماندار بافق در نامه ای به مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری یزد خواستار ارتقاء نمایندگی میراث فرهنگی بافق به اداره شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری بافق؛ فرماندار بافق از مهیا شدن زمینه ی ارتقاء نمایندگی میراث فرهنگی بافق به اداره میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری پس از 12 سال خبر داد.

محمد زاده رحمانی صبح امروز در حاشیه نشستی که با سرپرست نمایندگی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری بافق داشت با بیان اینکه برای تبدیل شدن نمایندگی به اداره به حداقل 90 امتیاز لازم می باشد، گفت: خوشبختانه با پیگیری های به عمل آمده از سوی فرمانداری، میراث فرهنگی و همکاری دستگاه های مرتبط شهرستان امتیاز لازم برای تبدیل نمایندگی به اداره کسب شده است.

وی افزود: به همین منظور درنامه ای خطاب به مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان یزد و ارسال جدول امتیازات، خواستار پیگیری برای ارتقای سطح تشکیلاتی نمایندگی میراث فرهنگی بافق به اداره شد.