زمان : 23 Farvardin 1396 - 09:09
شناسه : 135498
بازدید : 5482
اهم سخنان سید مهدی طلائی مقدم در جمع معتکفین طبس اهم سخنان سید مهدی طلائی مقدم در جمع معتکفین طبس

به گزارش خبرنگار یزد فردا درطبس

معاون استاندار وفرماندار ویژه طبس: اعتکاف فرصتی است برای اینکه یاد بگیریم چگونه ببخشیم.

اهم سخنان سید مهدی طلائی مقدم در جمع معتکفین طبس:

طلائی در ابتدای این مراسم گفت: بیندیشیم چگونه از گناهان دوری کنیم از دروغ گفتن، تهمت زدن به هم دیگر، افترا زدن، چگونه یاد بگیریم با همدیگر مهربان باشیم چگونه همدیگر را ببخشیم و چگونه دلها را به هم نزدیک کنیم و قطعا وقتی دلها به هم نزدیک شود و همدیگر را ببخشیم و بایک دیگر مهربان باشیم مطمئن باشید محبت بیشتر اهل بیت و عنایت بیشتر خداوند متعال هم بر زندگیها و هم برخانواده ها و هم انشاالله بر شهرستان طبس بیش از پیش مستولی خواهد شد.

طلائی مقدم در ادامه در جمع معتکفین به موضوع انتخابات پرداخت و گفت: ما برای جمهوریت و اسلامیت نظاممان هزینه های زیادی داده ایم شهدای بسیار زیادی را قبل از انقلاب، برای پیروزی انقلاب اسلامی و بعد از انقلاب چه در مقابله با منافقین و چه با دشمن بعثی برای حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی، تقدیم کرده ایم.

سید مهدی طلائی مقدم سالروز شهادت سپهبد صیاد شیرازی را گرامی داشت و به خدمات بسیار زیادی که چه درجنگ تحمیلی و چه بعداز آن انجام داده بود اشاره کرد و گفت: امثال صیاد شیرازی ها شهید شدند تا مردم ایران سرنوشت خودشان را به دست بگیرند. وی یکی از مهمترین بارزه های آن را مساله انتخابات برشمرد و به انتخابات ۲۹ اردیبهشت پرداخت و گفت: در انتخابات میخواهیم افرادی را انتخاب کنیم که میخواهند ۴ سال مدیریت شهرها و روستاها را دردست بگیرند.

وی با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری بر حضوری حداکثری و باشور نشاط مردم در انتخابات بیان داشت: همه دغدغه ما مسئولین هم همین است.

طلائی حضور پررنگ مردم در مراسم اعتکاف را نشان از حضور گرم و با نشاط مردم طبس در مراسم های مختلف برشمرد.

طلائی مقدم در ادامه سخنان خود به ۳ اصل مهم انتخابات پرداخت وگفت: بعنوان مجریان انتخابات سعی میکنیم انتخاباتی سالم وقانونمند رابرگزار کنیم.



در پایان این مراسم، فرماندار ویژه شهرستان طبس بیان داشت سه اصل مهم در انتخابات باید الگو قرار بگیرد:

اصل اول به فرمایش امام راحل "میزان رای ملت است" هرکس که مردم رای دادن سمعا و طاعتا برا مسئولین قابل پذیرش است.

اصل دوم فرمایش گهربار مقام معظم رهبری است "رای مردم امانت است" امانتی که به دست مجریان و ناظرین سپرده میشود و نتیجه آن بدون کم و کاستی باید دراختیار مردم قرار گیرد.

اصل سوم فرمایش ریاست محترم جمهور "فصل الخطاب قانون است" قانون انتخابات قانونی کاملا متمدن و مبتنی بر انقلاب اسلامی است.