زمان : 26 Farvardin 1396 - 00:18
شناسه : 135553
بازدید : 9579
یتیم نوازی فرماندار و شهردار طبس یتیم نوازی فرماندار و شهردار طبس

به گزارش خبر نگار یزد فردا در طبس 

یتیم نوازی فرماندار و شهردار طبس

مهندس طلائی مقدم معاون استاندار و فرماندار ویژه و مهندس طوسی شهردار طبس بدون تشریفات رسمی در جمع کودکان خانه های حافظ و نرگس حضور یافتند.

در این دیدار صمیمی که مهندس برقی معاون سیاسی، اجتماعی، امنیتی معاونت استانداری و فرمانداری ویژه طبس نیز حضور داشت؛ فرزندان این مرکز خیریه با مسئولان شهرستان به گفتگو نشستند.

مهندس طلائی مقدم ضمن تاکید بر یتیم نوازی بعنوان یک سیره علوی در جامعه اسلامی بر اهتمام ویژه برای رسیدگی مطلوب به کودکان بدسرپرست و بی سرپرست سفارش کرد.

نماینده عالی دولت که دوستانه با فرزندان مرکز گفتگو می کرد؛ افزود: تجربه نشان داده که کودکان اینگونه مراکز همواره مورد عنایت ویژه الهی هستند و به مدارج ارزشمندی از تحصیل و زندگی نائل می شوند و همین نشان از توجه خداوند مهربان به این قشر از جامعه است.

مهندس طوسی نیز ضمن بزرگداشت ایام میلاد امیرالمومنین(ع) و وفات حضرت زینب (س) بعنوان اسوه های مهربانی و صبر گفت: انسان در همه مقاطع زندگی می بایست توکل به خداوند متعال را سرلوحه امور خود قرار دهد.

شهردار طبس ضمن اعلام آمادگی برای تسهیل در امور تفریحی؛ ورزشی مجموعه خانه های نرگس و حافظ؛ افزود: به منظور تقویت مهارت و ایجاد سرگرمی آماده همکاری جهت احداث مجموعه های کارگاهی هنرهای خانگی در جوار این مراکز هستیم.

میهمانان ویژه اما بی تعارف خانه های نگهداری کودکان بی سرپرست طبس برای برگزاری اردوهای تفریحی و تامین برخی امکانات ورزشی این مراکز قول مساعد دادند.

فرزندان مهربان و مربیان سختکوش این مراکز نیز با فرماندار ویژه، معاون سیاسی، اجتماعی وی و شهردار طبس به گفتگوی صمیمی نشستند.