زمان : 28 Farvardin 1396 - 11:20
شناسه : 135604
بازدید : 6056
اختصاص 6 میلیارد ریال جهت اجرای طرح های عمرانی روستاهای سبزدشت بافق/ اتمام جاده های روستایی هنسک و جوزی با اعتباری بالغ بر 40 میلیارد ریال فرماندار بافق؛ اختصاص 6 میلیارد ریال جهت اجرای طرح های عمرانی روستاهای سبزدشت بافق/ اتمام جاده های روستایی هنسک و جوزی با اعتباری بالغ بر 40 میلیارد ریال محمد زاده رحمانی در بازدید از روستاهای بخش مرکزی بافق از اختصاص 6 میلیارد ریال بودجه پیرامون اجرای طرح های عمرانی و کشاورزی روستاهای کوشک و سبزدشت و همچنین تکمیل جاده های روستاهای جوزی و هنسک با اعتباری بالغ بر 40 میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان بافق؛ فرماندار بافق در راس هیاتی متشکل از بخشدار مرکزی، روسای ادارات جهاد کشاورزی، آب و فاضلاب روستایی، راه و شهرسازی و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، به منظور اطلاع و آگاهی از روند پیشرفت پروژه های عمران روستایی از چندین روستای بخش مرکزی بازدید کردند.

محمد زاده رحمانی در حاشیه این بازدید ها گفت: به منظور اجرای طرح های عمرانی و کشاورزی منطقه سبزدشت و کوشک ۶۰۰ میلیون تومان اعتبار در نظر گرفته شده است.

وی اظهار داشت : این مبلغ جهت ساخت استخر ذخیره آب،لای روبی قنوات و همچنین اجرای طرح هایی که توسط دهیاری ها آغاز شده اختصاص می یابد.

زاده رحمانی افزود: طرح های مورد نظر با همکاری سازمان های مختلف تا رسیدن به بهره برداری تامین اعتبار می شود.

فرماندار بافق همچنین با بیان اینکه در روستاهای کوشک، سیدآباد، جزستان و هریسک مشکل بودجه در بحث قنوات وجود دارد خاطر نشان کرد: امسال با هماهنگی جهاد کشاورزی بودجه ای به منظور تداوم اقداماتی که در سال گذشته انجام شد از جمله لایروبی،مرمت قنوات و پیش کارکنی تخصیص داده می شود.

زاده رحمانی همچنین خاطر نشان کرد : تعدادی از روستاهای منطقه سبزدشت در بحث بودجه استخر ذخیره آب،قنوات،طرح ها ، ورودی های روستاها ، ساماندهی و پارک های روستایی با مشکلاتی روبرو هستند مقرر شد از محل منابع داخلی شهرستان، به این طرح ها مساعدت شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود از اتمام محور روستایی هنسک و جوزی با اعتبار ۴ میلیارد تومان خبر داد .

فرماندار بافق درپایان با بیان اینکه قیر مورد نیاز این محور از سوی وزارت راه و شهرسازی تخصیص داده شده است گفت:از مجموع ۱۰کیلومتر،۷کیلومتر مربوط به جاده روستای هنسک و ۳ کیلومتر مربوط به جاده روستای جوزی می باشد.