زمان : 29 Farvardin 1396 - 19:19
شناسه : 135625
بازدید : 4875
مباحث مرتبط با معادن کوچک و متوسط استان بررسی شد در دیدار هیئت‌مدیره خانه معدن استان با استاندار: مباحث مرتبط با معادن کوچک و متوسط استان بررسی شد در دیدار هیئت‌مدیره خانه معدن استان با استاندار یزد در خصوص مشکلات بخش معادن کوچک و متوسط بررسی شد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، «سید محمد میرمحمدی» روز سه‌شنبه 29 فروردین‌ماه در دیدار با هیئت‌مدیره خانهٔ معدن استان، گفت: پوشش اکتشافی استان در اکتشاف مواد معدنی خوب است و تلاش بخش خصوصی در این زمینه مؤثر است.
استاندار یزد در این جلسه که مشکلات واحدهای معدنی به‌ویژه واحدهای کوچک و متوسط بیان شد با اشاره به اینکه سیاست دولت کمک به بخش خصوصی است، از اعضای خانه معدن استان خواست مشکلات معدنی مرتبط با قوانین و مقررات را اعلام کنند.
تداخل برخی قوانین حوزه معادن با بخش کشاورزی و منابع طبیعی، حمایت دولت برای راه‌اندازی صندوق بیمهٔ معادن در یزد، مشکلات ناشی از برداشت معادن در مناطق مختلف، مشکل خرید کنسارته واحدهای معدنی داخلی از خارج، کمبود مواد اولیه برخی معادن ذوب و روی و همکاری بیشتر بانک‌ها و سازمان مالیاتی با واحدهای معدنی کوچک از مواردی بود که اعضای هیئت‌مدیره خانه معدن استان در دیدار با استاندار مطرح کردند.