زمان : 31 Farvardin 1396 - 14:39
شناسه : 135658
بازدید : 6717
استان یزد آمادگی استقرار یگان‌های مختلف ارتش را دارد معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار: استان یزد آمادگی استقرار یگان‌های مختلف ارتش را دارد معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار در مراسم روز ارتش جمهوري اسلامي ايران و تجلیل از بازنشستگان اين نيرو در استان یزد اظهار داشت: استان، آمادگی خود را براي استقرار يگان هاي مختلف ارتش جمهوری اسلامی ایران اعلام نموده است.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد؛ «محمدعلی طالبی» روز پنج‌شنبه 31 فروردین‌ماه در مراسم روز ارتش جمهوري اسلامي ايران و تجلیل از بازنشستگان اين نيرو در استان یزد ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و امام راحل (ره) از ارتش به‌عنوان بازوی توانمند دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و حریم امنيت ملي یادکرد.
وی با تبریک روز ارتش افزود: نام ارتش یادآور جان‌فشانی افرادی است که در كنار ساير نيروهاي مسلح جنگیدند، دفاع کردند و به‌عنوان یک نیروی مسلح پایدار بر تارک افتخارات این مرزوبوم خوش درخشیدند.
وی با اشاره به اینکه استان آمادگی استقرار یگان‌ها مختلف ارتش را دارد، ابراز امیدواری کرد تا در سال‌های آتی با حضور نیروی‌های استقراریافته ارتش جمهوری اسلامی ایران در استان و نیروهای پیشکسوت ارتشی روز ارتش گرامی داشته شود.
گفتنی است در تقویم رسمی کشور 29 اردیبهشت به‌عنوان روز «ارتش و نیروی زمینی» ثبت‌شده است.