زمان : 25 Aban 1387 - 00:31
شناسه : 13757
بازدید : 7963
برگزاری مجمع بیستمین سالیاد آیت الله خاتمی (ره) در اردکان برگزاری مجمع بیستمین سالیاد آیت الله خاتمی (ره) در اردکان
یزدفردا "مجمع بزرگداشت بیستمین سالیاد آیت الله سید روح الله خاتمی پنج شنبه 30 آبان ماه در خانه فرهنگ خاتمی – اردکان برگزار می شود.
به گزارش یزدفردا  ، در این مجمع یک روزه که با حضور شخصیتهای علمی،فرهنگی وسیاسی کشور برگزار می شود،علاوه بر حجت الاسلام والمسلمین سید محمد خاتمی ؛ حضرات آیات و حجج اسلام ؛ سید حسن خمینی ،سید محمد موسوی بجنوردی ، سید مصطفی محقق داماد ، محمد علی صدوقی و دکتر رضا داوری اردکانی و... به ایراد سخن خواهند پرداخت.
در این مراسم که در دو نوبت صبح و عصر برگزار می شود تعدادی از علما واستادان دانشگاه به ایراد سخن و ارائه مقاله خواهند پرداخت.
این مجمع به همت خانه فرهنگ خاتمی و با همکاری فرمانداری و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اردکان برگزارمی شود.
همچنین بعد از نماز مغرب و عشاء همان روز، آیین گرامی داشت آیت الله حاج سید روح الله خاتمی درمصلی بزرگ اردکان با حضوراقشار مختلف مردم اردکان و استان یزد وحضور میهمانان شرکت کننده در همایش بر پا می شود. در این مجلس،علاوه بر مداحی اهل بیت حجت الاسلام والمسلمین محمد مقدم عضو مجمع روحانیون مبارز به ایراد سخن می پردازد.
آیت الله سید روح الله خاتمی که به تعبیر حضرت امام خمینی (ره) "چهره تابناک روحانیت روشن ضمیر در دهه های اخیر این مرز و بوم بود"؛نماینده حضرت امام در استان یزد و از چهره های سرشناس روحانیت کشور به شمار می رفت که در پنجم آبان ماه  1367پس از 82 سال مجاهدت به دیدار حق شتافت.
خاطر نشان می گردد پایگاه اطلاع رسانی خانه فرهنگ خاتمی به  نشانی http://www.khatami culc ir  اخباراین مجمع را انعکاس می دهد. 
یزدفردا