زمان : 26 Aban 1387 - 00:11
شناسه : 13774
بازدید : 5810
تابش با صدور اطلاعيه اي :مردم استان  يزد را به شرکت در مراسم سال یاد آیت الله خاتمی دعوت کرد تابش با صدور اطلاعيه اي :مردم استان يزد را به شرکت در مراسم سال یاد آیت الله خاتمی دعوت کرد
یزدفردا "نماینده مردم اردكان در مجلس شوراي اسلامي ،با انتشار اطلاعيه اي  مردم استان يزد و حوزه انتخابيه خود را به شرکت در مراسم سالیاد آیت الله خاتمی دعوت کرد.
 
متن اطلاعيه مهندس محمدرضا تابش بدين شرح است:
 
همشهريان شريف، مردم فرهنگ پرور و قدرشناس اردكان  و استان يزد
 
اردكان عزيز، همواره در طول تاريخ پرفافتخارش، با بهره گيري از وجود پر فيض علما، فضلا و شخصيتهاي ارزشمند علمي ، اخلاقي و مذهبي خود، چون نگيني درخشان بر پهن دشت كوير ايران زمين درخشيده و مردمان قدرشناس و متدين آن با تاسي به سيره علمي ،عملي و منش والاي  اين بزرگواران، در راه تهذيب و خودسازي خويش و سربلندي و پيشرفت اين ديار عالم پرور و نهادينه شدن علم و ادب و اخلاق در اين آب و خاك كوشيده اند .
مرحوم آيت الله حاج سيد روح الله خاتمي(ره) ، سالكي عارف و عالمي عامل از تبار بزرگ مردان اين سامان، الگويي نمونه و اسوه اي ماندگار از زهد، اخلاق مداري، اخلاص و مردمداري بود كه سالها در كنار مردم اردكان و استان يزد زيست و جامعه را از فيض وجودي  خويش بهره مند ساخت.
اكنون كه بيست بهار از عروج ملكوتي روح بلند "خاتمي زنده دل" مي گذرد ، همراه و همگام با شما مردم قدرشناس و با فضيلت  اردكان  و استان يزد ياد اين پير فرزانه ديارمان را با شركت در مجلس ياد بود آن بزرگوار در پنجشنبه مورخ 30 آبانماه، پس از نماز مغرب و عشاء واقع در مصلاي بزرگ امام خميني(ره) شهرستان اردكان، گرامي مي داريم .
 رجاء واثق دارم كه حضور پر شور و مخلصانه شما مردم شريف، كه عمري را در همراهي و همگامي با روح و جان و وجود معلم اخلاق ديارمان گذرانيده ايد، برگ زرين ديگري بر تاريخ سرشار از علم و زهد و روشن بيني مردمان نگين كوير خواهد افزود .
 
برقرار و پاينده باشيد
 
 
یزدفردا