زمان : 15 Khordad 1396 - 18:21
شناسه : 137849
بازدید : 19710
دانلود Filmspirit v2.1.0 - نرم افزار ساخت تریلر فیلم های حرفه ای دانلود Filmspirit v2.1.0 - نرم افزار ساخت تریلر فیلم های حرفه ای

یزدفردا"در گذشته زمانی که می خواستند در سینما فیلم دیگری (غیر از فیلمی که در حال نمایش بود) را تبلیغ کنند به انتهای فیلم در حال نمایش یک حلقه فیلم کوتاه می چسباندند که حاوی صحنه های تبلیغ برای آن فیلم بود. از آنجایی که تعویض حلقه فیلم مشکل بود لذا این فیلم تبلیغاتی به آخرین حلقه فیلم اصلی الصاق می شد تا توسط فیلم اصلی یدک کش بشود. اصطلاح تریلر هم از همین نکته گرفته شده است (لغت تریلر به معنای پشت بند یا یدک کش می باشد). هدف از پخش تریلر ها این بود که کسانی که به سینما می روند ترغیب شوند تا برای فیلم بعدی مجدداً به سینما بروند. منتها بعد از مدتی، کسانی که در امر بازاریابی و تبلیغات فیلم ها بودند متوجه شدند که اگر این تریلر ها را در اول فیلم ها نمایش بدهند هم اثر آن ها بیشر است و هم تعداد بیشتری آنرا می بینند زیرا آخر فیلم کسی حوصله ندارد تا در سینما مانده و تبلیغ فیلم دیگری را ببیند. خلاصه اینکه تریلرها به اول فیلم ها تغییر مکان پیدا کردند اما اسمشان همچنان تریلر باقی ماند .تریلرهای قدیمی فقط چند تکه از یک فیلم بودند که بهم چسبانده شده بودند ولی این روزها می توان گفت تریلر هر فیلم به یک اثر هنری تبدیل شده و شرکت های خاصی وجود دارند که کارشان فقط ساخت تریلر برای فیلم ها است.

FilmSpirit برنامه کاربردیست که به کاربران اجازه می دهد که از فیلم های ویدئویی شخصی خود، تریلر فیلم های حرفه ای بسازند. در حقیقت این نرم افزار، ابزاری سرگرم کننده و ساده است که برای شما امکان ساخت فیلم های کوتاه کمدی، عاشقانه و یا درام را فراهم خواهد کرد. در این نرم افزار چندین تمپلیت قرار گرفته است که کاربران می توانند زمان ساخت فیلم، به دلخواه خود یکی از آن ها را انتخاب کنند. همچنین این نرم افزار از درگ و دراپ فایل های ویدئویی به درون نرم افزار نیز پشتیبانی می کند و شما می توانید به راحتی فایل ویدئویی مورد نظر خود را به درون نرم افزار کشیده و آن را به یک فیلم حرفه ای تبدیل کنید.

قابلیت های کلیدی نرم افزار FilmSpirit:
- ساخت فیلم های کوتاه هالیوودی
- پیش نمایش بلادرنگ
- در دسترس بودن چندین  تم های تریلر
- پشتیبانی از درگ و دراپ
- استفاده آسان
- امکان ذخیره ی پروژه ها
- دارای چندین تمپلیت
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز
- و ...

FilmSpirit is a program that allows users to transform their personal video files intro professional movies. It provides them with a fun and simple means of making short comedy, romance or drama films.

The application integrates multiple templates users can choose from when creating their movies. They can also drag and drop video files, specify the desired titles and add notes to created projects.

More info (open/close)

سیستم مورد نیاز

- Intel Pentium 4 or AMD Athlon 64 processor
- 1G RAM (2G or above recommended)
- 400MB space for installation. Additional disk space required for preview files and other working files (4GB recommended)
- Display 1024x768 above
- OpenGL 3.0–capable system

مشخصات

گزارش انتشار نسخه جدید

شرکت سازنده: Cycle8 Software Studio
قیمت: 19.99 دلار آمریکا (صرفاً جهت اطلاع)
حجم فایل: 87.4 مگابایت
تاریخ انتشار: 10:13 - 93/8/4
منبع: پی سی دانلود
راهنمای نصب

با استفاده از راهنمایی های درون فایل Read Me.txt اقدام به نصب نرم افزار کنید.

 

www.p30download.com