زمان : 31 Khordad 1396 - 14:03
شناسه : 138281
بازدید : 6329
آئین پایانی جشنواره رضوی استان یزد در دهه‌ی کرامت برگزارمی‌شود آئین پایانی جشنواره رضوی استان یزد در دهه‌ی کرامت برگزارمی‌شود آئین پایانی جشنواره‌ی رضوی در یزد هم‌زمان در سراسرکشور، در دهه‌ی کرامت و میلاد هشتمین اختر تابناک امامت و ولایت حضرت علی‌ابن‌موسی‌الرضا (ع) برگزار می‌شود

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان یزد، عباسعلی دانافر مدیرکل کانون استان گفت: پانزدهمین جشنواره‌ی رضوی طبق سنوات گذشته با موضوعات معرفی شده در شیوه نامه از دی‌ماه 95 کار خود را آغاز و اردیبهشت ماه 96 پایان یافت . بر اساس آمار اعلام شده تعداد 512 کودک‌و‌نوجوان در پانزدهمین جشنواره‌ی رضوی شرکت نموده و از مجموع 367 اثر جمع‌آوری شده در مراکز در بخش کانونی و آزاد،  309 اثر به دبیر خانه استان ارائه، و پس از سه روز داوری 86 اثر به دبیر خانه ستاد ارسال گردید .

دانافر مدیرکل کانون استان اظهار داشت : به لطف پروردگار و با عنایت آقا امام رضا(ع)، امسال نیز چون سال‌های گذشته هم‌زمان با سراسرکشوردردهه‌ی‌کرامت، اختتامیه‌ی‌جشنواره‌ی‌رضوی در استان برگزار، و از شرکت‌کنندگان و برگزیدگان پانزدهمین دوره، تقدیر به عمل خواهد آمد .

 وی افزود: در آیین پایانی پانزدهمین جشنواره‌ی رضوی، کانون استان یزد مفتخر است علاوه برمیزبانی مسئولین استانی، میزبان مسئولین کشوری نیز باشد .

عباسعلی دانافر ضمن تشکر از تمامی عزیزانی که از سر ارادت و خالصانه در عرصه‌ی گسترش فرهنگ رضوی و معرفی سیره عملی امام رضا(ع) به کودکان و نوجوانان فعالیت می‌کنند خاطرنشان کرد: بزرگترین افتخار ما ایرانیان، میزبانی آقا علی‌بن‌موسی‌الرضا(ع) است، باشد که از رهروان واقعی این امام همام باشیم و بینش و منش ائمه‌ی اطهار چراغ راه زندگی ما باشد .