زمان : 10 Aban 1396 - 20:57
شناسه : 139287
بازدید : 184580
معرفی و دانلود نرم افزار Adobe Animate CC نام جدید نرم افزار Adobe Flash Professional  ابزاری استاندارد برای تولید انیمیشن‌های غنی تحت وب معرفی و دانلود نرم افزار Adobe Animate CC نام جدید نرم افزار Adobe Flash Professional ابزاری استاندارد برای تولید انیمیشن‌های غنی تحت وب

 

دانلود Adobe Flash Professional CS5 - نرم افزار فلش، طراحی و ساخت انیمیشن 2 بعدی

 

نرم افزار قدرتمند و محبوب ادوبی ابزاری مناسب برای طراحان وب و مالتی مدیا کاران می باشد که در نسخه جدید شرکت ادوبی سعی نموده قابلیت های برنامه نوسی و کدنویسی و محیط کاری را اتقا داده و در عین حال با اضافه نمودن ابزار طراحی جدید سعی نموده نیازهای طراحان را نیز مرتفع سازد. از دیگر ویزگی های جدید می توان به یک موتور متن قدرتمند، پشتیبان دستگاه موبایل و تسهیل کارایی و افزایش ابزارهای برنامه نویسی از ویژگی های Flash Professional CS5 اشاره نمود.
همچنین نسخه جدید دارای اجزای هماهنگ و پیوسته، دارا بودن محیط کار طراحی گسترده که امکان ارائه ی محتوا را از طریق قالب های رسانه ای ایجاد می کند. Flash Professional CS5 به طور کامل از Adobe Flash Player و Adobe AIR و سیستم های موبایل پشتیبانی می کند و به شما اجازه می دهد تا به آسانی محتوا و مضامین، آگهی ها و تبلیغات و فیلم های خود را به مکان های مختلف بفرستید.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Adobe Flash CS5 Professional:
- موتور قدرتمند جدید جهت مدیریت متن ها
- مدیریت بهتر پروژهای مبتنی بر XML
- ارتقا محیط های برنامه نویسی و کامپایل دستورات
- افزایش کارایی و ابزار انیمشن سازی که خصوصیات انیمیشن واقعی را به پروژ های خود می توانید اعمال نمایید
- ارتقا محیط طراحی جهت کار با ویدئو ها که همیشه کاربران با این قسمت مشکلاتی را داشتند
- اضافه نمودن عناصر گرافیکی با ابزار های نقاشی جدید Deco
- و ...

1. موتور جدید متن

متن خود را با امکانات جدیدی شامل print-quality layout () و bidirectional language support (پشتیبان دو وجهی زبان) تنظیم و ویرایش کنید.همچنین از طریق XFL متن های خود را از ایندیزاین وارد فلش نمایید.

منبع: www.p30download.com



2. فایل های XML مبتنی بر ریشه ی FLA
ذخیره سازی پروژه های غیر فشرده ای که مانند فلدرهای منظم و مرتب ظاهر می شوند به شما این امکان را می دهد تا به آسانی محتویات را با هم عوض کرده و به صورت گروهی با دیگر فلدرها کار کنید.

3. برنامه نویسی آسان و قدرتمند
برای افزودن آسان چند عنصر و مشخصه ی فعل و انفعالی به پروژه ی خود از code snippets و برای نوشتن کد ActionScript با عملکرد و دقت بیشتر از code hinting استفاده کنید. برای تالیف و اشکال زدایی و امتحان کردن از Flash Builder کمک بگیرید.

منبع: www.p30download.com


4. Spring for Bones
خصوصیات انیمیشن واقعی را به پروژ های خود اضافه کنید.

منبع: www.p30download.com

5. Video improvements (محیط های ویدوئویی)
با سرعت و به آسانی یک فیلم ویدوئویی ترتیب دهید و با وصل کردن آن به محتویات از طریق قسمت های کلیدی محتوای فیلم را معنادارتر کنید.

6. ابزارهای نقاشی جدید Deco
با سرعت عناصر گرافیکی را به پروژه های خود اضافه کنید.

منبع: www.p30download.com


7. توزیع و تقسیم محتوا به قسمت های مورد نظر
از پکیج تعبیه شده برای پیش نمایش iPhone استفاده کرده تا برنامه اکشن اسکریپت فلش  ActionScript 3.0  نیز به عنوان برنامه ی کاربردی مانند AIR برای iPhone انتشار یابد.

Adobe Flash software is the most advanced authoring environment for creating rich, interactive content for digital, web, and mobile platforms.

Adobe Flash helps you build interactive websites, instructional media, engaging presentations, rich media advertisements, games and more. Designers and developers working on both Macintosh and Windows systems depend on Flash and the ubiquitous Adobe Flash Player software to ensure their content reaches the widest possible audience.

Available for Microsoft Windows and as a universal-binary application for Mac, Flash CS3 Professional provides the tools you need to be successful.

NOTE:
To install the application download both files and run the installer executable.

More info (open/close)

سیستم مورد نیاز

- Intel Pentium 4, Intel Centrino, Intel Xeon, or Intel Core Duo (or compatible) processor
- 512MB of RAM (1GB recommended)
- 2.5GB of available hard-disk space (additional free space required during installation)
- 1,024x768 monitor resolution with 16-bit video card
- DVD-ROM drive
- QuickTime software required for multimedia features
- Internet or phone connection required for product activation
- Broadband Internet connection required for Adobe Stock Photos and other services

مشخصات

گزارش انتشار نسخه جدید

شرکت سازنده: Adobe
قیمت: 989 دلار آمریکا (صرفاً جهت اطلاع)
حجم فایل: ~1000 مگابایت
تاریخ انتشار: 13:47 - 89/2/19
منبع: پی سی دانلود / www.p30download.ir
امتیاز:

 
 

www.p30download.com

دانلود Adobe Flash Professional CS6 v12.0.0.481 - فلش، نرم افزار ساخت محتوای انیمیشن و چند رسانه ای

 

نرم افزار قدرتمند و محبوب ادوبی فلش ابزاری مناسب برای طراحان وب و مالتی مدیا کاران می باشد.
Adobe Flash Professional CS6 نرم افزاری قدرتمند برای ساخت محتوای انیمیشن و چند رسانه ای می باشد. با استفاده از این نرم افزار می توانید رسانه های زیبا برای دسکتاپ و چندین دستگاه مختلف مانند تبلت ها، گوشی های هوشمند و تلویزیون ها تهیه کنید.
از جمله قابلیت های کلیدی این نرم افزار پشتیبانی از HTML5 می باشد. به این ترتیب که افزونه ای جدید برای محتوای تعاملی HTML5 به وسیله ساخت روی هسته انیمیشن و قابلیت های طراحی در نرم افزار قرار گرفته است، که خروجی این بخش به صورت Javascript برای هدف گیری ساخت چهارچوب کاری کدباز JS می باشد. همچنین خروجی سمبل ها و توالی های انیمیشن برای تولید سریع Sprite sheet که باعث افزایش کارآیی نرم افزار می شوند نیز از دیگر قابلیت های کلیدی این نرم افزار محسوب می گردد. به این نسخه از نرم افزار پشتیبانی از دستگاه های اندروید و iOS بوسیله هدف گیری Runtime AIR و Adobe Flash Player نیز اضافه شده است.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Adobe Flash Professional CS6:
-پشتیبانی از HTML5
-ساخت Sprite sheet
- پشتیبانی از تعداد زیادی پلفورم مختلف و دستگاه
-ساخت نرم افزار توسط Adobe AIR:ساخت و تهیه نرم افزارها به همراه Runtime  نرم افزار Adobe AIR ، تست نرم افزار و ایجاد امکان اجرای محتوا بدون نیاز به دانلودهای اضافی برای کاربر
-شبیه سازی Adobe AIR mobile: شبیه سازی فعل و انفعالات نرم افزار موبایل عادی مانند جهت دهی صفحه، اشاره انگشت و شتاب سنج
-هدف گیری Stage 3D: کارآیی رندرینگ بالا بوسیله استفاده از حالت مستقیم برای نفوذ به چهارچوب کاری Starling برای محتوای 2 بعدی
- و ...

قابلیت های جدید:
- امکان ایجاد Sprite Sheet به صورت حرفه ای در داخل برنامه ادوبی فلش CS6، به راحتی می توانید انیمیشن ساخته شده را به Sprite Sheet تبدیل کنید ، این امکان به طراحان بازی که به دنبال کارایی و سرعت بالاتری در بازی ها فلش و یا بازی های جاوا اسکریپت هستند، کمک زیادی می کند.
- افزایش کارایی رندر کردن توسط شتاب سخت افزاری و پشتیبانی از فریم ورک Starling برای گرافیک دوبعدی و پردازش گرافیکی سریع و کارا ، توسط به کار گرفتن کارت گرافیک برای تحلیل گرافیکی به جای CPU.
- شبیه ساز برنامه های AIR موبایل ها، شما می توانید مواردی مثل حرکت ، چرخش ، شتاب و ... را بدون داشتن دستگاه به صورت شبیه سازی شده تست کنید ، البته این امکان با صورت ابتدایی تر قبلا برای دیگر تلفن ها در فلش وجود داشت که هم اکنون برای برنامه های Air نیز فعال شده است.
- فعال سازی تست runtime برنامه های air بر روی دستگاه ها با ایجاد پیش پکیج برنامه ، به صورتی که می توانید به راحتی برنامه را روی دستگاه مورد نظر تست کیند و خروجی را مستقیم در آن مشاهده کنید.
- پشتیبانی از پلتفرم ها و دستگاه های wide (عریض)، و مسیر دهی دستگاه ها به صورت runtime به آخرین ورژن ادوبی فلش پلیر (Adobe Flash Player) و AIR.
- پشتیبانی از خروجی HTML5 بصورت داخلی توسط Toolkit for CreateJS ، شما می توانید از این پست پروژه های فلش خود را توسط نسخه جدید HTML خروجی بگیرید و انتخاب مشاهده را به کاربر خود بدهید.

Adobe Flash Professional CS6 software is a powerful authoring environment for creating animation and multimedia content. Design immersive interactive experiences that present consistently across desktops and multiple devices, including tablets, smartphones, and televisions.

More info (open/close)

سیستم مورد نیاز

- Intel Pentium 4 or AMD Athlon® 64 processor
- Microsoft Windows XP with Service Pack 3 or Windows 7 with Service Pack 1. Adobe  Creative Suite 5.5 and CS6 applications also support Windows 8 and Windows 8.1. See the CS6 FAQ for more information about Windows 8 support.*
- 2 GB of RAM (3 GB recommended)
- 3.5 GB of available hard-disk space for installation; additional free space required during installation (cannot install on removable flash storage devices)
- 1024 x 768 display (1280 x 800 recommended)
- Java Runtime Environment 1.6 (included)

DVD-ROM drive
- QuickTime 7.6.6 software required for multimedia features
- Some features in Adobe Bridge rely on a DirectX 9–capable video adapter with at least 64 MB of VRAM
- This software does not operate without activation. Broadband Internet connection and registration are required for software activation, validation of subscriptions, and access to online services.* Phone activation is not available.

مشخصات

گزارش انتشار نسخه جدید

شرکت سازنده: Adobe
حجم فایل: 1350 مگابایت
تاریخ انتشار: 14:15 - 91/2/16
منبع: پی سی دانلود / www.p30download.ir
امتیاز:

 

راهنمای نصب

1- فایل نصب و فایل کرک را به صورت جداگانه دانلود کنید.
2- اقدام به نصب نرم افزار کنید و هنگام نصب نرم افزار گزینه Try را انتخاب کنید تا به صورت Trial نصب شود. (جهت نصب به صورت Trial باید در سایت Adobe عضو شوید که این عضویت به صورت رایگان از طریق همان قسمت نصب قابل انجام می باشد (Create an Adobe ID))
3- پس از اتمام نصب کامپیوتر را Restart نکنید و به پوشه Cracked File مراجعه کنید و فایل amtlib.dll در محل نصب نرم افزار کپی و جایگزین فایل (های) قبلی کنید.
(بهتر است از فایل قبلی موجود در محل نصب یک کپی تهیه کند تا در صورت از کار افتادن کرک و یا آمدن کرک جدید بتوانید بدون نیاز به نصب مجدد نرم افزار از کرک جدید استفاده کنید)
4- نرم افزار را اجرا کنید.

 

www.p30download.com

دانلود Adobe Flash Professional CC v2014 MacOSX - نرم افزار ادوبی فلش سی سی برای مک

 

نرم افزار قدرتمند و محبوب Adobe Flash Professional CC ابزاری مناسب برای طراحان وب و مالتی مدیا کاران می باشد که در نسخه جدید، شرکت ادوبی سعی نموده قابلیت های برنامه نوسی و کدنویسی و محیط کاری را اتقاء داده و در عین حال با اضافه نمودن ابزار طراحی جدید سعی نموده نیازهای طراحان را نیز مرتفع سازد. از دیگر ویژگی های جدید می توان به یک موتور متن قدرتمند، پشتیبان دستگاه موبایل و تسهیل کارایی و افزایش ابزارهای برنامه نویسی اشاره نمود. همچنین اجزای هماهنگ و پیوسته و دارا بودن محیط کار طراحی گسترده که امکان ارائه ی محتوا را از طریق قالب های رسانه ای ایجاد می کند، از دیگر ویژگی های کلیدی آن می باشد.

قابلیت های نرم افزار Adobe Flash Professional:
- خروجی با کیفیت بالا
- بهبود انتشار اچ تی ام ال
- فونت های Sync
- تنظیمات Sync
- محیط بسیار ساده برای انجام کار طراحی
- تست و اشکال زدایی از طریق یو اس بی
- طراحی بلادرنگ
- ویرایشگر کد قدرتمند
- طراحی در حالت های دو بعدی و سه بعدی
- پایه کار نرم افزار براساس Object Base
- سازگاری و هماهنگی کامل با دیگر نرم افزار های کمپانی Adobe نظیر Adobe Photoshop
- پشتیبانی از Action Script 3 به طور کامل
- مترجم بسیار قدرتمند برای کدهای نوشته شده
- محیط کد نویسی بسیار کامل
- امکان ساخت فلش هایی که در گوشی های همانند نوکیا قابل اجرا است
- محیط کاربری بسیار کامل و جذاب و همچنین تغییر یافته در نسخه جدید
- صرفه جویی در زمان ساخت فایل های فلش به دلیل وجود ابزارهای متفاوت که کد نویسی را تا حد زیادی کاهش می دهند
- پشتیبانی از فرمت های رایج FLV  و SWF
- مناسب  هم برای مبتدی ها و هم برای حرفه ای ها
- سازگاری با نرم افزار جدید Adobe یعنی Adobe Air
- پشتیبانی از XFL که کاربر را قادر می سازد تا محتویات نرم افزار هایی همچون IndDesign یا After Effects را به Flash بکشاند
- ویرایش هرچه آسان تر و البته حرفه ای اسکریپت ها
- سازگاری کامل تر با نرم افزارهای مجموعه Master Collection
- امکان اسکریپت نویسی برپایه XML
- امکانات حرفه ای تر برای طراحی های دو بعدی و سه بعدی
- وجود نرم افزار Flash Builder در این ابزار
- مدیریت حرفه ای تر متن ها در این نسخه
- سرعت بالاتر در اجرا و پردازش به واسطه بهینه سازی های انجام شده
- و ... 

Flash Professional CC is part of Creative Cloud™. That means you have access to all the latest updates and future releases the moment they're available. You can use Save to Cloud to keep your files organized across multiple computers. And Creative Cloud is integrated with Behance®, so you can share your projects and get immediate feedback from creatives around the world.

More info (open/close)

سیستم مورد نیاز

Multicore Intel processor with 64-bit support
Mac OS X v10.7 or v10.8
1GB of RAM (8GB recommended)

مشخصات

گزارش انتشار نسخه جدید

شرکت سازنده: Adobe
حجم فایل: 914 مگابایت
تاریخ انتشار: 21:03 - 93/4/8
منبع: پی سی دانلود / www.p30download.ir
امتیاز:

 

راهنمای نصب

فیلم آموزشی کرک کردن نرم افزار در درون پوشه کرک قرار دارد.

راهنمای دانلود

  • اگر نرم افزار مدیریت دانلود ندارید، قبل از دانلود هرگونه فایلی، یک نرم افزار مدیریت دانلود مانند Speed Download و یا Free Download Manager نصب کنید.
  • برای دانلود هر فایل روی لینک آن راست کلیک کرده Copy Link بزنید و آن را وارد نرم افزار مدیریت دانلود خود کنید و سپس دانلود را شروع کنید.
  • در صورت بروز مشکل در دانلود فایل ها تنها کافی است در آخر لینک دانلود فایل یک علامت سوال ? قرار دهید تا فایل به راحتی دانلود شود.
  • فایل های بسیار حجیم برای سهولت دریافت به چند بخش تقسیم بندی شده اند. پس از دانلود تمامی بخش ها، همگی را درون یک پوشه قرار داده و با استفاده از نرم افزار Stuffit اقدام به بازگشایی آن ها از اولین فایل نمائید. با Extract نمودن فایل قسمت اول، قسمت های بعدی به صورت خودکار شناخته می شوند و یک به یک از حالت فشرده خارج شده و در نهایت فایل کامل را تشکیل می دهند.
  • چنانچه در هنگام خارج سازی فایل از حالت فشرده با پیغام CRC مواجه شدید، در صورتی که کلمه رمز را درست وارد کرده باشید. فایل به صورت خراب دانلود شده است و می بایستی مجدداً آن را دانلود کنید. دقت کنید در هنگام بازگشایی بر روی کدام یک از قسمت ها پیغام خطای CRC داده می شود سپس برای دانلود مجدد فقط همان قسمتی که خراب دانلود شده است را دانلود نمائید.
  • کلمه رمز جهت بازگشایی فایل فشرده عبارت www.p30download.com می باشد. تمامی حروف را می بایستی به صورت کوچک تایپ کنید و در هنگام تایپ به وضعیت EN/FA کیبورد خود توجه داشته باشید همچنین بهتر است کلمه رمز را تایپ کنید و از Copy-Paste آن بپرهیزید.
 

www.p30download.com

دانلود Adobe Flash Professional CC 2014 v14.2 x64 - نرم افزار ادوبی فلش سی سی

 

نرم افزار قدرتمند و محبوب Adobe Flash Professional CC ابزاری مناسب برای طراحان وب و مالتی مدیا کاران می باشد که در نسخه جدید، شرکت ادوبی سعی نموده قابلیت های برنامه نوسی و کدنویسی و محیط کاری را اتقاء داده و در عین حال با اضافه نمودن ابزار طراحی جدید سعی نموده نیازهای طراحان را نیز مرتفع سازد. از دیگر ویژگی های جدید می توان به یک موتور متن قدرتمند، پشتیبان دستگاه موبایل و تسهیل کارایی و افزایش ابزارهای برنامه نویسی اشاره نمود. همچنین اجزای هماهنگ و پیوسته و دارا بودن محیط کار طراحی گسترده که امکان ارائه ی محتوا را از طریق قالب های رسانه ای ایجاد می کند، از دیگر ویژگی های کلیدی آن می باشد.

قابلیت های نرم افزار Adobe Flash Professional:
- خروجی با کیفیت بالا
- بهبود انتشار اچ تی ام ال
- فونت های Sync
- تنظیمات Sync
- محیط بسیار ساده برای انجام کار طراحی
- تست و اشکال زدایی از طریق یو اس بی
- طراحی بلادرنگ
- ویرایشگر کد قدرتمند
- طراحی در حالت های دو بعدی و سه بعدی
- پایه کار نرم افزار براساس Object Base
- سازگاری و هماهنگی کامل با دیگر نرم افزار های کمپانی Adobe نظیر Adobe Photoshop
- پشتیبانی از Action Script 3 به طور کامل
- مترجم بسیار قدرتمند برای کدهای نوشته شده
- محیط کد نویسی بسیار کامل
- امکان ساخت فلش هایی که در گوشی های همانند نوکیا قابل اجرا است
- محیط کاربری بسیار کامل و جذاب و همچنین تغییر یافته در نسخه جدید
- صرفه جویی در زمان ساخت فایل های فلش به دلیل وجود ابزارهای متفاوت که کد نویسی را تا حد زیادی کاهش می دهند
- پشتیبانی از فرمت های رایج FLV  و SWF
- مناسب  هم برای مبتدی ها و هم برای حرفه ای ها
- سازگاری با نرم افزار جدید Adobe یعنی Adobe Air
- پشتیبانی از XFL که کاربر را قادر می سازد تا محتویات نرم افزار هایی همچون IndDesign یا After Effects را به Flash بکشاند
- ویرایش هرچه آسان تر و البته حرفه ای اسکریپت ها
- سازگاری کامل تر با نرم افزارهای مجموعه Master Collection
- امکان اسکریپت نویسی برپایه XML
- امکانات حرفه ای تر برای طراحی های دو بعدی و سه بعدی
- وجود نرم افزار Flash Builder در این ابزار
- مدیریت حرفه ای تر متن ها در این نسخه
- سرعت بالاتر در اجرا و پردازش به واسطه بهینه سازی های انجام شده
- و ...

Flash Professional CC is part of Creative Cloud™. That means you have access to all the latest updates and future releases the moment they're available. You can use Save to Cloud to keep your files organized across multiple computers. And Creative Cloud is integrated with Behance®, so you can share your projects and get immediate feedback from creatives around the world.

More info (open/close)

سیستم مورد نیاز

این نرم افزار تنها بر روی ویندوز 64 بیتی نصب می شود.

مشخصات

گزارش انتشار نسخه جدید

شرکت سازنده: Adobe
حجم فایل: 802 + 685 مگابایت
تاریخ انتشار: 20:50 - 93/11/29
منبع: پی سی دانلود / www.p30download.ir
امتیاز:

 

راهنمای نصب

1- با استفاده از راهنمایی های درون فایل Read Me.txt اقدام به نصب نرم افزار کنید.
2- چنانچه با استفاده از کرک اول نتوانستید نرم افزار را کرک کنید می توانید از فایل Patch موجود در پوشه ی کرک دوم استفاده کنید.

 

www.p30download.com

دانلود Adobe Flash Professional CC 2015 v15.0.1.179 Multilingual MacOSX - نرم افزار حرفه ای طراحی فلش برای مک

 

نرم افزار قدرتمند و محبوب Adobe Flash Professional CC ابزاری مناسب برای طراحان وب و مالتی مدیا کاران می باشد که در نسخه جدید، شرکت ادوبی سعی نموده قابلیت های برنامه نوسی و کدنویسی و محیط کاری را اتقاء داده و در عین حال با اضافه نمودن ابزار طراحی جدید سعی نموده نیازهای طراحان را نیز مرتفع سازد. از دیگر ویژگی های جدید می توان به یک موتور متن قدرتمند، پشتیبان دستگاه موبایل و تسهیل کارایی و افزایش ابزارهای برنامه نویسی اشاره نمود. همچنین اجزای هماهنگ و پیوسته و دارا بودن محیط کار طراحی گسترده که امکان ارائه ی محتوا را از طریق قالب های رسانه ای ایجاد می کند، از دیگر ویژگی های کلیدی آن می باشد. 

قابلیت های کلیدی نرم افزار Adobe Flash Professional:
- خروجی با کیفیت بالا
- بهبود انتشار اچ تی ام ال
- فونت های Sync
- تنظیمات Sync
- محیط بسیار ساده برای انجام کار طراحی
- تست و اشکال زدایی از طریق یو اس بی
- طراحی بلادرنگ
- ویرایشگر کد قدرتمند
- طراحی در حالت های دو بعدی و سه بعدی
- پایه کار نرم افزار براساس Object Base
- سازگاری و هماهنگی کامل با دیگر نرم افزار های کمپانی Adobe نظیر Adobe Photoshop
- پشتیبانی از Action Script 3 به طور کامل
- مترجم بسیار قدرتمند برای کدهای نوشته شده
- محیط کد نویسی بسیار کامل
- امکان ساخت فلش هایی که در گوشی های همانند نوکیا قابل اجرا است
- محیط کاربری بسیار کامل و جذاب و همچنین تغییر یافته در نسخه جدید
- صرفه جویی در زمان ساخت فایل های فلش به دلیل وجود ابزارهای متفاوت که کد نویسی را تا حد زیادی کاهش می دهند
- پشتیبانی از فرمت های رایج FLV  و SWF
- مناسب  هم برای مبتدی ها و هم برای حرفه ای ها
- سازگاری با نرم افزار جدید Adobe یعنی Adobe Air
- پشتیبانی از XFL که کاربر را قادر می سازد تا محتویات نرم افزار هایی همچون IndDesign یا After Effects را به Flash بکشاند
- ویرایش هرچه آسان تر و البته حرفه ای اسکریپت ها
- سازگاری کامل تر با نرم افزارهای مجموعه Master Collection
- امکان اسکریپت نویسی برپایه XML
- امکانات حرفه ای تر برای طراحی های دو بعدی و سه بعدی
- وجود نرم افزار Flash Builder در این ابزار
- مدیریت حرفه ای تر متن ها در این نسخه
- سرعت بالاتر در اجرا و پردازش به واسطه بهینه سازی های انجام شده
- و ...
اما وجه تمایز Adobe Flash Professional با سایر نرم افزار های طراحی فلش در چیست؟
Adobe Flash Pro CC 2015 یک نرم افزار چند رسانه ای از مجموعه Creative Cloud شرکت ادوب میباشد که برای ارائه یک محیط سازگار و تعاملی برای ایجاد محتوای غنی فلش که با سیستم عامل های دیجیتالی و تلفن های همراه سازگار می باشد طراحی شده است. نرم افزار با استفاده از ابزار و آرایه وسیعی از طراحی و گرافیک ویرایشی به کاربران خود این امکان را میدهد تا شیوه های تعاملی و انیمیشنی خود را پیاده سازی کنند و از طریق ویرایشگر گاهشمار و حرکتی حرکات طبیعی اشیاء را طراحی کنند.
فیلتر و قابلیت های ترکیب نرم افزار Adobe Flash Professional این امکان را به میدهد تا دکمه ها و متن و کلیپ های ویدئویی را زینت بخشیم, علاوه بر آن ابزارهایی نیز وجود دارد که کمک های گشترده ای در زمینه ایجاد جلوه های متحرک بر ای اشیاء مانند درختان, گل ها, ابرها و غیره میدهد. نرم افزار ادوب فلش ویژگی های سه بعدی را نیز در اختیار کاربرانش می گذارد به طوری که اشیای 2D در فضای 3D از طریق ترجمه های دقیق قرار میگیرند
Flash Professional CC Screenshot 1 Flash Professional CC Screenshot 2 Flash Professional CC Screenshot 3 Flash Professional CC Screenshot 4 Flash Professional CC Screenshot 5

Adobe Flash Pro is the Adobe vetted authoring environment designed to provide both essential and efficient tools for creating animated and interactive multimedia content that can be made available for the desktop, or as a web project.
Flash Professional CC is part of Creative Cloud™. That means you have access to all the latest updates and future releases the moment they're available. You can use Save to Cloud to keep your files organized across multiple computers. And Creative Cloud is integrated with Behance®, so you can share your projects and get immediate feedback from creatives around the world.
NEW 64-bit architecture
Re-engineered from the ground up, 64-bit Flash Professional CC is more modular and delivers unprecedented speed and stability. Easily manage multiple large files, publish more quickly, and experience a more responsive timeline.
NEW High-definition export
Export your content in full high-definition video and audio even from complex timelines or script-driven animations all without dropping frames.
NEW Improved HTML publishing
Be more creative with enhanced HTML5 support using the updated Toolkit for CreateJS, which includes new functionality for buttons, hit areas, and motion curves.
Sync Fonts
Sync Fonts part of Creative Cloud will change the way you work with type. Quickly find the perfect font from the growing library of Adobe® Typekit fonts, sync it to your system, and have it immediately available for use.
Sync Settings
Work the way you like on any of your computers Mac or PC. Synchronize your workspace settings to Creative Cloud including Illustrator preferences, presets, brushes, and libraries so they go where you go.

More info (open/close)

سیستم مورد نیاز

OS X 10.7+

مشخصات

گزارش انتشار نسخه جدید

شرکت سازنده: adobe
قیمت: 699 دلار آمریکا (صرفاً جهت اطلاع)
حجم فایل: 1229 مگابایت
تاریخ انتشار: 21:20 - 94/12/12
منبع: پی سی دانلود / www.p30download.ir
امتیاز:

 

راهنمای دانلود

  • اگر نرم افزار مدیریت دانلود ندارید، قبل از دانلود هرگونه فایلی، یک نرم افزار مدیریت دانلود مانند Speed Download و یا Free Download Manager نصب کنید.
  • برای دانلود هر فایل روی لینک آن راست کلیک کرده Copy Link بزنید و آن را وارد نرم افزار مدیریت دانلود خود کنید و سپس دانلود را شروع کنید.
  • در صورت بروز مشکل در دانلود فایل ها تنها کافی است در آخر لینک دانلود فایل یک علامت سوال ? قرار دهید تا فایل به راحتی دانلود شود.
  • فایل های بسیار حجیم برای سهولت دریافت به چند بخش تقسیم بندی شده اند. پس از دانلود تمامی بخش ها، همگی را درون یک پوشه قرار داده و با استفاده از نرم افزار Stuffit اقدام به بازگشایی آن ها از اولین فایل نمائید. با Extract نمودن فایل قسمت اول، قسمت های بعدی به صورت خودکار شناخته می شوند و یک به یک از حالت فشرده خارج شده و در نهایت فایل کامل را تشکیل می دهند.
  • چنانچه در هنگام خارج سازی فایل از حالت فشرده با پیغام CRC مواجه شدید، در صورتی که کلمه رمز را درست وارد کرده باشید. فایل به صورت خراب دانلود شده است و می بایستی مجدداً آن را دانلود کنید. دقت کنید در هنگام بازگشایی بر روی کدام یک از قسمت ها پیغام خطای CRC داده می شود سپس برای دانلود مجدد فقط همان قسمتی که خراب دانلود شده است را دانلود نمائید.
  • کلمه رمز جهت بازگشایی فایل فشرده عبارت www.p30download.com می باشد. تمامی حروف را می بایستی به صورت کوچک تایپ کنید و در هنگام تایپ به وضعیت EN/FA کیبورد خود توجه داشته باشید همچنین بهتر است کلمه رمز را تایپ کنید و از Copy-Paste آن بپرهیزید.
 

www.p30download.com

دانلود Skillshare HTML5 Banner Ads using Adobe Animate CC - آموزش طراحی بنرهای تبلیغاتی اچ ی ام ال 5 با ادوبی انیمیت سی سی

 

Adobe Animate CC نام جدید نرم افزار Adobe Flash Professional است که نزدیک به دو دهه، به عنوان ابزاری استاندارد برای تولید انیمیشن‌های غنی تحت وب مورد استفاده قرار می‌گرفت. در طول این سال‌ها نسخه‌های جدیدی برای این نرم افزار منتشر شد که با توجه به تغییرات و بهبودهای دنیای وب، ابزارهایشان نسبت به نسخه‌های قبلی بهبود و توسعه می‌یافت. برای بهتر نشان دادن موقعیت این نرم افزار به عنوان ابزار پیشرو در حوزه‌ی انیمیشن سازی، از ابتدای سال 2016 نام Flash Professional به نام Adobe Animate تغییر کرده است.
نرم افزار قدرتمند و محبوب Adobe Animate CC ابزاری مناسب برای طراحان وب و گرافیست‌ها می‌باشد که شرکت ادوبی سعی نموده قابلیت‌های برنامه نوسی و کدنویسی و محیط کاری را اتقاء داده و در عین حال با اضافه نمودن ابزارهای متنوع طراحی سعی نموده نیازهای طراحان را نیز مرتفع سازد. از دیگر ویژگی‌های جدید می‌توان به یک موتور متن قدرتمند، پشتیبان دستگاه موبایل و تسهیل کارایی و افزایش ابزارهای برنامه نویسی اشاره نمود. همچنین اجزای هماهنگ و پیوسته و دارا بودن محیط کار طراحی گسترده که امکان ارائه‌ی محتوا را از طریق قالب‌های رسانه‌ای ایجاد می‌کند، از دیگر ویژگی‌های کلیدی آن می‌باشد.
در دوره آموزشی Skillshare HTML5 Banner Ads using Adobe Animate CC با استفاده از نرم افزار ادوبی انیمیت سی سی به طراحی بنرهای تبلیغاتی اچ تی ام ال می پردازیم.

Skillshare HTML5 Banner Ads using Adobe Animate CC Screenshot 1 Skillshare HTML5 Banner Ads using Adobe Animate CC Screenshot 2 Skillshare HTML5 Banner Ads using Adobe Animate CC Screenshot 3 Skillshare HTML5 Banner Ads using Adobe Animate CC Screenshot 4

This course is for visual, creative people who need to start making HTML5 banner ads. I made this course for people that are struggling to get their heads around the new world of HTML5 advertising. This course is step by step with exercise files. I’ve saved a copy of each Adobe Animate file after every video so if you get lost you can compare your files to my completed files. At the end you’ll be able to create, test and upload standard banner ads.

This course is perfect for people completely new to the digital advertising world. We’ll cover all the basics. It’s also great for people who previously worked in Adobe Flash to produce SWF advertising.

Because this is such a new industry I’ll be around to help you with any questions. Use the forums on the pages and I’ll respond.

مشخصات

گزارش انتشار نسخه جدید

شرکت سازنده: اسکیل شر / Skillshare
زبان آموزش: انگلیسی
مدرس: Daniel Scott
سطح آموزشی: , متوسطه, پیشرفته
زمان آموزش: 4 ساعت + 39 دقیقه
حجم فایل: 3840 مگابایت
تاریخ انتشار: 04:53 - 95/4/7
منبع: پی سی دانلود / www.p30download.ir
امتیاز:

 
 

www.p30download.com

دانلود Adobe Animate CC (formerly Flash Professional) 2015 v15.2.1 x64 - نرم افزار ادوبی انیمیت سی‎سی (فلش سی‎سی)

 

Adobe Animate CC نام جدید نرم افزار Adobe Flash Professional است که نزدیک به دو دهه، به عنوان ابزاری استاندارد برای تولید انیمیشن‌های غنی تحت وب مورد استفاده قرار می‌گرفت. در طول این سال‌ها نسخه‌های جدیدی برای این نرم افزار منتشر شد که با توجه به تغییرات و بهبودهای دنیای وب، ابزارهایشان نسبت به نسخه‌های قبلی بهبود و توسعه می‌یافت. برای بهتر نشان دادن موقعیت این نرم افزار به عنوان ابزار پیشرو در حوزه‌ی انیمیشن سازی، از ابتدای سال 2016 نام Flash Professional به نام Adobe Animate تغییر کرده است.

نرم افزار قدرتمند و محبوب Adobe Animate CC ابزاری مناسب برای طراحان وب و گرافیست‌ها می‌باشد که شرکت ادوبی سعی نموده قابلیت‌های برنامه نوسی و کدنویسی و محیط کاری را اتقاء داده و در عین حال با اضافه نمودن ابزارهای متنوع طراحی سعی نموده نیازهای طراحان را نیز مرتفع سازد. از دیگر ویژگی‌های جدید می‌توان به یک موتور متن قدرتمند، پشتیبان دستگاه موبایل و تسهیل کارایی و افزایش ابزارهای برنامه نویسی اشاره نمود. همچنین اجزای هماهنگ و پیوسته و دارا بودن محیط کار طراحی گسترده که امکان ارائه‌ی محتوا را از طریق قالب‌های رسانه‌ای ایجاد می‌کند، از دیگر ویژگی‌های کلیدی آن می‌باشد.

قابلیت‌های کلیدی نرم افزار Adobe Animate CC:
- بهبود انتشار HTML
- محیط بسیار ساده برای طراحی
- تست و اشکال زدایی از طریق USB
- پایه کار نرم افزار براساس Object
- سازگاری کامل با دیگر نرم افزارهای Adobe
- پشتیبانی از Action Script 3
- مترجم بسیار قدرتمند برای کدهای نوشته شده
- امکان کد نویسی بر پایه XML
- امکانات حرفه‌ای برای طراحی‌های دو بعدی و سه بعدی
- بهینه سازی پروژه‌های ساخته شده
- صرفه جویی در زمان و انرژی و افزایش کیفیت نهایی پروژه

Animate CC 2015 Screenshot 1 Animate CC 2015 Screenshot 2 Animate CC 2015 Screenshot 3 Animate CC 2015 Screenshot 4 Animate CC 2015 Screenshot 5

For nearly two decades, Flash Professional has been the standard for producing rich animations on the web. Because of the emergence of HTML5 and demand for animations that leverage web standards, we completely rewrote the tool over the past few years to incorporate native HTML5 Canvas and WebGL support. To more accurately represent its position as the premier animation tool for the web and beyond, Flash Professional is renamed Adobe Animate CC, in 2016.

More info (open/close)

سیستم مورد نیاز

- Intel Pentium 4 or Intel Centrino, Intel Xeon, or Intel Core Duo (or compatible) processor
- Microsoft Windows 7 (64 bit), Windows 8 (64 bit), or Windows 8.1 (64 bit)
- 2GB of RAM (4GB recommended)
- 4GB of available hard-disk space for installation; additional free space required during installation (cannot install on removable flash storage devices)
- 1024x900 display (1280x1024 recommended)
- QuickTime 7.7.x soft ware recommended
- Internet connection and registration are necessary for required software activation, validation of subscriptions, and access to online services.

مشخصات

گزارش انتشار نسخه جدید

شرکت سازنده: Adobe
قیمت: 799 دلار آمریکا (صرفاً جهت اطلاع)
حجم فایل: 1679 مگابایت
تاریخ انتشار: 21:35 - 95/5/29
منبع: پی سی دانلود / www.p30download.ir
امتیاز:

 

راهنمای نصب

1. ابتدا نرم افزار اصلی را دانلود و از حالت فشرده خارج نمایید.
2. اتصال خود را به اینترنت کاملاً قطع نمایید.
3. فایل Setup.exe را با دسترسی Administrator اجرا کنید.
4. نرم افزار به طور خودکار نصب می‌شود.
5. سیستم خود را Restart کنید.
6. کرک قرار داده شده را جداگانه دانلود کرده و از حالت فشرده خارج نمایید.
7. فایل Patch.exe را اجرا کرده و نرم افزار مورد نظر خود را از لیست موجود انتخاب نمایید.
8. بر روی دکمه Install کلیک کنید و در پنجره باز شده به محل نصب نرم افزار بروید و فایل amtlib.dll را انتخاب کنید.
9. بعد از اتمام تمامی مراحل، اتصال خود را به اینترنت وصل کرده و سیستم خود را یکبار Restart نمایید.
10. نرم افزار بدون هیچ محدودیتی فعال شده و قابل استفاده است.

نکات:
- اگر نرم افزار شما در لیست نرم افزارهای داخل Patch نبود می‌بایستی LEID نرم افزار را به طور دستی وارد کرده و سپس فایل amtlib را مجدد Patch کنید. برای دریافت لیست کامل LEID های محصولات Adobe به این صفحه مراجعه کنید. همچنین می‌توانید از Adobe Universal Patcher نیز برای فعال سازی نرم افزار استفاده کنید.

- کرک قرار داده شده کاملاً 100% و آفلاین بوده و تمام ویژگی‌های نرم افزار را فعال می‌کند و بعد از فعال سازی نرم افزار، نیازی به قطع ارتباط با اینترنت ندارد؛ همچنین می‌توانید وارد اکانت Adobe خود شده و نرم افزار را به Adobe Creative Cloud متصل نمایید.

- آپدیت کردن نرم افزار اشکالی نداشته و فرآیند فعال سازی را دچار مشکل نمی‌کند، می‌توانید از طریق Adobe Updater تمامی نرم افزارهای خود را آپدیت کنید.

- پیشنهاد می‌شود همیشه آخرین آپدیت‌ها را نصب کنید.

- تمامی فایل‌ها تا حد امکان فشرده شده و قابلیت تعمیر با نرم افزار WinRAR در صورت ناقص دانلود شدن را دارا می‌باشند.

 

www.p30download.com

دانلود Adobe Animate CC (formerly Flash Professional) 2017 v16.5.1.104 x64 - نرم افزار ادوبی انیمیت سی‎سی (فلش سی‎سی) 2017

 

Adobe Animate CC نام جدید نرم افزار Adobe Flash Professional است که نزدیک به دو دهه، به عنوان ابزاری استاندارد برای تولید انیمیشن‌های غنی تحت وب مورد استفاده قرار می‌گرفت. در طول این سال‌ها نسخه‌های جدیدی برای این نرم افزار منتشر شد که با توجه به تغییرات و بهبودهای دنیای وب، ابزارهایشان نسبت به نسخه‌های قبلی بهبود و توسعه می‌یافت. برای بهتر نشان دادن موقعیت این نرم افزار به عنوان ابزار پیشرو در حوزه‌ی انیمیشن سازی، از ابتدای سال 2016 نام Flash Professional به نام Adobe Animate تغییر کرده است.

نرم افزار قدرتمند و محبوب Adobe Animate CC ابزاری مناسب برای طراحان وب و گرافیست‌ها می‌باشد که شرکت ادوبی سعی نموده قابلیت‌های برنامه نوسی و کدنویسی و محیط کاری را اتقاء داده و در عین حال با اضافه نمودن ابزارهای متنوع طراحی سعی نموده نیازهای طراحان را نیز مرتفع سازد. از دیگر ویژگی‌های جدید می‌توان به یک موتور متن قدرتمند، پشتیبان دستگاه موبایل و تسهیل کارایی و افزایش ابزارهای برنامه نویسی اشاره نمود. همچنین اجزای هماهنگ و پیوسته و دارا بودن محیط کار طراحی گسترده که امکان ارائه‌ی محتوا را از طریق قالب‌های رسانه‌ای ایجاد می‌کند، از دیگر ویژگی‌های کلیدی آن می‌باشد.

قابلیت‌های کلیدی نرم افزار Adobe Animate CC:
- بهبود انتشار HTML
- محیط بسیار ساده برای طراحی
- تست و اشکال زدایی از طریق USB
- پایه کار نرم افزار براساس Object
- سازگاری کامل با دیگر نرم افزارهای Adobe
- پشتیبانی از Action Script 3
- مترجم بسیار قدرتمند برای کدهای نوشته شده
- امکان کد نویسی بر پایه XML
- امکانات حرفه‌ای برای طراحی‌های دو بعدی و سه بعدی
- بهینه سازی پروژه‌های ساخته شده
- صرفه جویی در زمان و انرژی و افزایش کیفیت نهایی پروژه

Animate CC 2017 Screenshot 1 Animate CC 2017 Screenshot 2 Animate CC 2017 Screenshot 3 Animate CC 2017 Screenshot 4 Animate CC 2017 Screenshot 5

For nearly two decades, Flash Professional has been the standard for producing rich animations on the web. Because of the emergence of HTML5 and demand for animations that leverage web standards, we completely rewrote the tool over the past few years to incorporate native HTML5 Canvas and WebGL support. To more accurately represent its position as the premier animation tool for the web and beyond, Flash Professional is renamed Adobe Animate CC, in 2016.

More info (open/close)

سیستم مورد نیاز

- Intel Pentium 4 or Intel Centrino, Intel Xeon, or Intel Core Duo (or compatible) processor
- Microsoft Windows 7 (64 bit), Windows 8.1 (64 bit), or Windows 10 (64 bit)
- 2GB of RAM (8GB recommended)
- 4GB of available hard-disk space for installation; additional free space required during installation (cannot install on removable flash storage devices)
- 1024x900 display (1280x1024 recommended)

مشخصات

گزارش انتشار نسخه جدید

شرکت سازنده: Adobe
قیمت: 799 دلار آمریکا (صرفاً جهت اطلاع)
حجم فایل: 1999 مگابایت
تاریخ انتشار: 10:14 - 96/4/14
منبع: پی سی دانلود / www.p30download.ir
امتیاز:

 

راهنمای نصب

1. ابتدا نرم افزار اصلی را دانلود و از حالت فشرده خارج نمایید.
2. اتصال خود را به اینترنت کاملاً قطع نمایید.
3. فایل Set-up.exe را اجرا کنید و منتظر نصب نرم افزار بمانید.
4. در مرحله بعد با پیغام خطا مواجه می‌شوید؛ در این مرحله گزینه Sign-in Later را بزنید.
5. در ادامه گزینه Start Trial را انتخاب کنید.
6. مراحل نصب نرم افزار را به اتمام برسانید.
7. سیستم خود را Restart کنید.
8. کرک قرار داده شده را جداگانه دانلود کرده و از حالت فشرده خارج نمایید.
9. روی فایل Patch.exe راست کلیک کرده و بر روی گزینه Run as Administrator کلیک کنید.
10. در پنجره باز شده نرم افزار مورد نظر خود را از لیست موجود انتخاب نمایید.
11. بر روی دکمه Install کلیک کنید و در پنجره باز شده به محل نصب نرم افزار رفته و فایل amtlib.dll را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا نرم افزار فعال شود.
12. بعد از اتمام تمامی مراحل، اتصال خود را به اینترنت وصل کرده و سیستم خود را یکبار Restart نمایید.
13. نرم افزار بدون هیچ محدودیتی فعال شده و قابل استفاده است.

نکات:
- کرک قرار داده شده کاملاً 100% و آفلاین بوده و تمام ویژگی‌های نرم افزار را فعال می‌کند و بعد از فعال سازی نرم افزار، نیازی به قطع ارتباط با اینترنت ندارد.

- تمامی فایل‌ها تا حد امکان فشرده شده و قابلیت تعمیر با نرم افزار WinRAR در صورت ناقص دانلود شدن را دارا می‌باشند.

 

www.p30download.com

خرید مجموعه آموزش فلش سی سی - Adobe Flash CC، فلش را در قالب پروژه های کاربردی فرا بگیرید!

 

همین طور که می دانید، نرم افزار قدرتمند و محبوب Adobe Flash Professional CC ابزاری مناسب برای طراحان وب و مالتی مدیا کاران می باشد که در نسخه جدید، شرکت ادوبی سعی نموده قابلیت های برنامه نویسی و کدنویسی و محیط کاری را اتقاء داده و در عین حال با اضافه نمودن ابزار طراحی جدید سعی نموده نیازهای طراحان را نیز مرتفع سازد. نسخه سی سی این نرم افزار که به تازگی منتشر شده، در این مجموعه ی آموزشی مورد بررسی و کار قرار می گیرد. این پکیج نیز، همانند سایر مجموعه های فعال در مدرسه ی مجازی، توسط تیم پرشین جی اف ایکس تهیه و تدوین شده، و من رسا جودکی وظیفه ی تدریس این پکیج را به عهده دارم.

نکته ی قابل توجه و به عنوانی تفاوت این مجموعه با سایر مجموعه های موجود، در آن است که فرض بر این بوده که کاربر توانایی کار با نرم افزار های گرافیکی را در سطح ابتدایی داراست و انتظار می رود، پس از اتمام این مجموعه، کاربر تسلط نسبی را بر این نرم افزار به دست آورد. همچنین با وجود امکان خرید دیجیتال این محصول نیز،شما قادر خواهید بود با پرداخت هزینه ی مورد نظر، لینک دانلود فایل را با کیفیت مناسب و حجم کم دریافت می کنید.

ویژگی های این مجموعه:
- 16 قسمت فیلم آموزشی به زبان فارسی (صفر تا صد)
- کیفیت HD
- پروژه ی نهایی و فایل های مورد نیاز جهت تمرین
- دانلود دیجیتال

از دیگر ویژگی های جدید می توان به یک موتور متن قدرتمند، پشتیبان دستگاه موبایل و تسهیل کارایی و افزایش ابزارهای برنامه نویسی اشاره نمود. همچنین اجزای هماهنگ و پیوسته و دارا بودن محیط کار طراحی گسترده که امکان ارائه ی محتوا را از طریق قالب های رسانه ای ایجاد می کند، از دیگر ویژگی های کلیدی آن می باشد. این مجموعه به طور کامل و به صورت دانلود دیجیتال قابل خرید می باشد.

توجه: تمامی قسمت ها به صورت کامل در مورد مباحث و عناوین مربوطه، به زبان فارسی توضیح داده شده و به همراه تمامی فایل ها و پروژه های مورد نیازموجود می باشند.


لیست قسمت ها آموزشی به تفکیک درس به درس:

قسمت اول: در این قسمت، شما با الفبای فلش آشنا می شوید و محیط نرم افزار و گزینه های ابتدایی آن را فرا می آموزید.
قسمت دوم: این قسمت، شما نحوه ی ایجاد سند و تنظیمات مربوط به آن را فرا می گیرید. همین طور با پنل های نرم افزار آشنا می شوید.
قسمت سوم: در این قسمت با اصول طراحی و ترسیم اشکال در محیط نرم افزار آشنا می شوید.
قسمت چهارم: در این قسمت که در واقع ادامه ی مبحث قسمت سوم می باشد، طراحی و ترسیم اشکال را در محیط فلش به صورت پیشرفته تری می آموزید.
قسمت پنجم: این قسمت به معرفی و آشنایی اولیه با ابزار های مختلف نرم افزار می پردازد.
قسمت ششم: در این قسمت به سراغ سیمبل یا نماد، انواع آن و طرز کار آن بر روی پروژه آشنا می شویم.
قسمت هفتم: حال زمان آن رسیده که به سمت انیمیشن خیز برداریم و بهترین مرحله برای شروع این کار استفاده از نوار زمان (Time Line) ، مفهوم آن و تنظیمات آن می باشد.
قسمت هشتم: وقت آن رسیده که با تکنیک های انیمیشن سازی به صورت کامل آشنا شویم. و قسمت هایی چون: ایجاد و ساخت انواع فریم و درک مفهوم آن، Motion Tween و ... (تکنیک های انیمیشن سازی) به طور کامل بر روی پروژه آشنا شویم و مفهوم آن را به صورت پیشرفته فرا گیریم.
قسمت نهم: در این قسمت ساخت یک انیمیشن ساده را با استفاده از مفاهیم قبل، کلید می زنیم.
قسمت دهم: در این قسمت، یک مقدار کار را جدی تر کرده و ساخت یک اسلاید شو را با استفاده از فلش کلید می زنیم.
قسمت یازدهم: در این قسمت که می توان آن را مهم ترین قسمت در زمینه ی آموزش فلش دانست، با مفهوم و انواع افکت ها بر روی پروژه آشنا می شویم و همین طور فرآیند ماسکینک را به صورت حرفه ای و در حالات مختلف می آموزیم.
قسمت دوازدهم: با یادگیری قسمت افکت ها و همین طور قسمت های قبلی، به سراغ پروژه ای می رویم که در آن عکس ها را با جلوه های ویژه و بسیار زیبا نمایش می دهیم.
قسمت سیزدهم: در این قسمت پروژه ی زیبا و کاربردی تغییر حالت عکس با استفاده از جلوه های ویژه و افکت ها را نمایش می دهیم.
قسمت چهاردهم: در این قسمت با اصول اساسی ترسیم و متحرّک سازی بردارها در فلش آشنا می کند. ما یک توپ چابک و سرزنده را ترسیم و متحرّک سازی خواهیم کرد. اطلاعات قبلی که در مورد فلش داریم هم به ما کمک خواهد نمود.
قسمت پانزدهم: در این آموزش قصد داریم به شما نشان دهیم چگونه می توان یک بنر تجاری پیشرفته و کاربردی در فلش ایجاد کرد. همچنین یاد خواهید گرفت چگونه عکس ها و تصاویر را وارد کتابخانه ی فلش یا flash library کنید، چگونه آنها را متحرک کنید و به آنها فیلتر اضافه کنید و... . در این درس شما مجبور به استفاده از کد action script نیستید.
قسمت شانزدهم: دراین قسمت که آخرین قسمت این مجموعه می باشد، به شما نشان خواهیم داد چطور افکت تصویر چشمک زن را در فلش بسازید و از برخی نکات ریزه کاری خاص در فلش استفاده کنید. نیازی به استفاده از کد action script برای ساختن این درس نیست، شما همچنین با استفاده از این آموزش یاد خواهید گرفت چطور با استفاده از ابزار Transform  عکس ها را بزرگ کنید، چگونه عکس ها را به یک Movie Clip Symbol  تبدیل کنید و ...!  شما می توانید از این افکت برای بنرهای فلش، برای برخی از نمایش ها و انیمیشن استفاده کنید.

مشخصات

گزارش انتشار نسخه جدید

شرکت سازنده: Persiangfx.com
زبان آموزش: انگلیسی
سطح آموزشی:
حجم فایل: 1031 مگابایت
تاریخ انتشار: 17:16 - 93/11/21
منبع: پی سی دانلود / www.p30download.ir
امتیاز:

 
 

www.p30download.com

 

دانلود Adobe Flash Professional CS6 MacOSX - نرم افزار ادوبی فلش برای ساخت محتوای انیمیشن و چند رسانه ای برای مک

 

نرم افزار قدرتمند و محبوب ادوبی فلش ابزاری مناسب برای طراحان وب و مالتی مدیا کاران می باشد.
Adobe Flash Professional CS6 نرم افزاری قدرتمند برای ساخت محتوای انیمیشن و چند رسانه ای می باشد. با استفاده از این نرم افزار می توانید رسانه های زیبا برای دسکتاپ و چندین دستگاه مختلف مانند تبلت ها، گوشی های هوشمند و تلویزیون ها تهیه کنید.
از جمله قابلیت های کلیدی این نرم افزار پشتیبانی از HTML5 می باشد. به این ترتیب که افزونه ای جدید برای محتوای تعاملی HTML5 به وسیله ساخت روی هسته انیمیشن و قابلیت های طراحی در نرم افزار قرار گرفته است، که خروجی این بخش به صورت Javascript برای هدف گیری ساخت چهارچوب کاری کدباز JS می باشد. همچنین خروجی سمبل ها و توالی های انیمیشن برای تولید سریع Sprite sheet که باعث افزایش کارآیی نرم افزار می شوند نیز از دیگر قابلیت های کلیدی این نرم افزار محسوب می گردد. به این نسخه از نرم افزار پشتیبانی از دستگاه های اندروید و iOS بوسیله هدف گیری Runtime AIR و Adobe Flash Player نیز اضافه شده است.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Adobe Flash Professional MacOSX:
- پشتیبانی از HTML5
- ساخت Sprite sheet
- پشتیبانی از تعداد زیادی پلفورم مختلف و دستگاه
- ساخت نرم افزار توسط Adobe AIR:ساخت و تهیه نرم افزارها به همراه Runtime  نرم افزار Adobe AIR ، تست نرم افزار و ایجاد امکان اجرای محتوا بدون نیاز به دانلودهای اضافی برای کاربر
- شبیه سازی Adobe AIR mobile: شبیه سازی فعل و انفعالات نرم افزار موبایل عادی مانند جهت دهی صفحه، اشاره انگشت و شتاب سنج
- هدف گیری Stage 3D: کارآیی رندرینگ بالا بوسیله استفاده از حالت مستقیم برای نفوذ به چهارچوب کاری Starling برای محتوای 2 بعدی
- و ...

Adobe Flash Professional CS6 software is a powerful authoring environment for creating animation and multimedia content. Design immersive interactive experiences that present consistently across desktops and multiple devices, including tablets, smartphones, and televisions.

More info (open/close)

مشخصات

گزارش انتشار نسخه جدید

شرکت سازنده: Adobe
قیمت: 699 دلار آمریکا (صرفاً جهت اطلاع)
حجم فایل: 1560 مگابایت
تاریخ انتشار: 21:32 - 91/2/24
منبع: پی سی دانلود / www.p30download.ir
امتیاز:

 

راهنمای نصب

توجه: در تمامی مراحل زیر بایستی به اینترنت متصل نباشید.

برای کرک کردن این برنامه مراحل زیر را به ترتیب انجام دهید.
۱- پس باز کردن فایل Setup صفحه ای برای شما نمایش داده خواهد شد که در آن ۲ گزینه موجود است.
Enter Adobe Id و Connect later . شما بایستی گزینه Connect later را انتخاب نمایید. 
۲- در مرحله بعد گزینه Trial version را انتخاب و برنامه را نصب کنید.
۳- پس از نصب فایل فایل amtib.framework را از پوشه کرک کپی و در آدرس زیر قرار دهید.
Adobe Flash Professional CS6.app/contetns/Framworks
برای رفتن به این آدرس بایستی بر روی برنامه در پوشه Applications کلیک سمت راست کرده و گزینه Show Package Contents را انتخاب کنید.
این روش را برای تمامی برنامه هایی که با این نرم افزار نصب شده اند انجام دهید. 

راهنمای دانلود

  • اگر نرم افزار مدیریت دانلود ندارید، قبل از دانلود هرگونه فایلی، یک نرم افزار مدیریت دانلود مانند Speed Download و یا Free Download Manager نصب کنید.
  • برای دانلود هر فایل روی لینک آن راست کلیک کرده Copy Link بزنید و آن را وارد نرم افزار مدیریت دانلود خود کنید و سپس دانلود را شروع کنید.
  • در صورت بروز مشکل در دانلود فایل ها تنها کافی است در آخر لینک دانلود فایل یک علامت سوال ? قرار دهید تا فایل به راحتی دانلود شود.
  • فایل های قرار داده شده برای دانلود به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر فشرده شده اند، برای خارج سازی فایل ها از حالت فشرده از نرم افزار Stuffit و یا مشابه آن استفاده کنید.
  • کلمه رمز جهت بازگشایی فایل فشرده عبارت www.p30download.com می باشد. تمامی حروف را میبایستی به صورت کوچک تایپ کنید و در هنگام تایپ به وضعیت EN/FA کیبورد خود توجه داشته باشید همچنین بهتر است کلمه رمز را تایپ کنید و از Copy-Paste آن بپرهیزید.
  • چنانچه در هنگام خارج سازی فایل از حالت فشرده با پیغام CRC مواجه شدید، در صورتی که کلمه رمز را درست وارد کرده باشید. فایل به صورت خراب دانلود شده است و می بایستی مجدداً آن را دانلود کنید.
 

www.p30download.com

دانلود Lynda Flash Professional CS6 Essential Training - آموزش فلش حرفه ای CS6

 

ادوبی فلش (Adobe flash) یا به اختصار فلش، نرم‌افزاری است برای تولید انواع بازی‌های دو بعدی، فیلم، و برنامه‌های پویای اینترنتی که توسط پخش کنندهٔ فلش (Flash Player) اجرا می‌شود.
فناوری فلش توسط شرکت ماکرومدیا (Macromedia) در دنیای وب بنیان‌گذاری شد که با خریده شدن ماکرومدیا توسط ادوبی (Adobe) با علامت تجاری ادوبی معرفی می‌گردد.
اساس ساختمان پرونده‌های فلش (اس‌دبلیواف (SWF)) به صورت برداری (Vector-Base) است که با زبان اکشن‌اسکریپت محتویات و اشیاءها (Object) کنترل و دستور دهی می‌شود.
سادگی در کنترل محتویات و اطلاعات، گرافیک بالا و قدرت انعطاف فراوان، استفاده همه گیر آن را موجب شده‌ است. امروزه بر روی ۹۰٪ کامپیوترهای متصل به اینترنت پخش کنندهٔ فلش، فعال و نصب می‌باشد.

در دوره آموزشی نرم افزار Adobe Flash Professional CS6، شما با قابلیت های اساسی و کلیدی این نرم افزار قدرتمند آشنا می شوید.

عناوین آموزشی:
- انتخاب نوع سند
- کار با پانل ها و فضاهای کاری
- واردات گرافیک بردار و بیت مپ به یک پروژه
- آشنایی با جدول زمانی و نرخ فریم
- تعریف قاب و keyframes
- ایجاد دکمه، گرافیک و فیلم نمادهای کلیپ
- تودرتو زمانی
- شکل ساختمان tweens و tweens حرکت
- تعریف حرکتی معکوس (IK) حرکت
- استفاده از فیلترها، حالت مخلوط، و ماسک
- مجتمع های صوتی و تصویری
- با استفاده از اکشن اسکریپت قطعه کد
- پیکربندی تنظیمات انتشار SWF و HTML
- انتشار با AIR

This course provides a solid foundation in Adobe Flash Professional CS6 and shows how to create an assortment of Flash content. Author Anastasia McCune explains the different destinations for Flash projects—mobile devices, the desktop, or the web—and where ActionScript fits into it all. She shows how to create a new project, structure document layers and arrange objects on the Timeline, and how to get started drawing basic shapes and incorporate text, images, audio, and video. The course also explains the different types of symbols and tweens in Flash, and how to use them to build and animate content. The final chapters outline the publishing options available for Flash projects, including Adobe AIR.

More info (open/close)

مشخصات

گزارش انتشار نسخه جدید

زبان آموزش: انگلیسی
مدرس: Anastasia McCune
سطح آموزشی:
زمان آموزش: 8 ساعت + 2 دقیقه
حجم فایل: 987 مگابایت
تاریخ انتشار: 13:55 - 91/3/21
منبع: پی سی دانلود / www.p30download.ir
امتیاز:

 
 

www.p30download.com