زمان : 05 Mordad 1396 - 10:38
شناسه : 139681
بازدید : 9790
 پیام تبریک فرماندار ویژه طبس به مناسبت  فرارسیدن دهه کرامت پیام تبریک فرماندار ویژه طبس به مناسبت فرارسیدن دهه کرامت فرماندار ویژه طبس به مناسبت فرارسیدن دهه کرامت همزمان با میلاد با سعادت حضرت معصومه (س) و امام رضا (ع) پیام شادباشی منتشر نمود.

به گزارش خبرنگاریزد فردا درطبس "سيد مهدي طلائی مقدم" در پیامی فرارسیدن دهه کرامت همزمان با میلاد با سعادت حضرت معصومه (س) و امام رضا (ع) و روز ملي دختران را به عموم ملت ایران و مردم شهرستان طبس تبریک و شادباش گفت.

دراين پيام آماده است :

كسى كه حضرت فاطمه معصومه(س)را زيارت كند پاداش او بهشت است .     امام رضا (ع)

دهه اول ذي القعده، كه به يمن ميلاد فرزندان همام امام موسي كاظم(ع)، به نام دهه كرامت نامگذاري شده است، ایام بسیار مبارک و پر برکتی است كه در آن به واسطه ميلاد انوار الهي، فضا آكنده از عطر حضور ملائك مقربي است كه زانوي ادب بر زمين نهاده اند.

دهه کرامت تداعی کننده عزم و اراده زنان بزرگ و بانوان والامقامي می‌باشد كه یادآور تمام خوبی‌ها، ارزش ها و كمالات انسانی است.

بي شک دختران امروز و مادران فردا كه نقش بسیار حساسی در تعیین سرنوشت فرهنگی و فکری جامعه دارند، با تاسي از اسطوره علم و عفاف حضرت فاطمه معصومه(س)، و با الگوپذیری از ایشان در زمینه تعالی معنوی، اخلاقی و علمی نسل هاي آينده گام بر مي دارند.

اینجانب به نوبه خود فرارسیدن دهه مبارکه کرامت و میلاد حضرت معصومه (س) و روز ملی دختران را به همه ملت ايران خصوصا دختران عزیز و پاکدامن شهرستان طبس تبریک و تهنیت عرض نموده و امیدوارم همگان با بهره گرفتن از سیره پاک اهل بیت بتوانند در رشد و تکامل خود و جامعه اسلامی بکوشند.

سيد مهدي طلائي مقدم

معاون استاندار و فرماندار ويژه طبس