زمان : 06 Mordad 1396 - 21:32
شناسه : 139713
بازدید : 7690
 امام جمعه هرات بر ایستادگی در مقابل دشمنان تاکید کرد امام جمعه هرات بر ایستادگی در مقابل دشمنان تاکید کرد یزد فردا :امام جمعه هرات با اشاره به اینکه آمریکا تحریم های جدید را علیه ایران اعمال داشته، گفت: نباید در مقابل دشمنان اسلام کوتاه بیاییم و باید با ایستادگی در مقابل آنها، توطئه های دشمن را بی اثر کنیم.

 حجت الاسلام محمدعلی جعفری در خطبه نماز جمعه هرات افزود: تحریم های جدید که امریکا علیه ایران اعمال داشته گسترده ترین تحریم ها در طول تاریخ است.
وی اظهار کرد: دشمن می داند که ایران یکی از امن ترین کشورهای دنیاست و برخی از کشورهای می خواهند در ایران سرمایه گذاری کنند و آنها با اعمال این تحریم ها می خواهند این تعامل را از بین ببرند.
وی در خصوص حملات صهیونیست ها به ملت مظلوم فلسطین اظهار کرد: حمایت ما از فلسطین وظیفه دینی و انسانی است و صهیونیسم هدفش تسلط بر کل دنیاست و ما باید برای از بین بردن این غده سرطانی از کشورهای ستم دیده حمایت کنیم.
جعفری یادآور شد: امروز بنام روز نماز جمعه نامگذاری شده و برکات این فریضه باعث وحدت و بیداری امت اسلامی است.
وی همچنین در خصوص روز ملی مهارت خاطرنشان کرد: سازمان فنی و حرفه ای یکی از ارگان هایی است که می تواند با آموزش های لازم به جوانان ضمن ایجاد مهارت آموزی موجب حرفه آموزی و پیشرفت و توسعه شود.