زمان : 07 Mordad 1396 - 11:51
شناسه : 139737
بازدید : 17973
تقدير و تسلیت جمعیت هلال احمر استان یزد اهداي عضوی مرحومه ریحانه دهقانی تقدير و تسلیت جمعیت هلال احمر استان یزد اهداي عضوی مرحومه ریحانه دهقانی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد درپی درگذشت مرحومه ریحانه دهقانی و اهداي عضوآن مرحومه پيام تسليت و تقدير منتشر نمود.

متن پیام تسلیت و تقدیر مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد؛

ومن احیا ها فکانما احیا الناس جمیعا    مایده 32

هر آن کس به شخصی ببخشد حیات          

                                                              زچنگال مرگش ببخشد نجات

بود  مثل این  که بداده  است جان 

                                                              به هرکس که بوده است اندر جهان

حادثه تأسف باری که دل همه ما را به درد آورد برای خانواده محترم دهقانی غم مضاعفی داشت چراکه باعث از دست دادن فرزند دلبندشان گردید. این مصیبت برای بستگان و دوستان آن مرحومه و خانواده جمعیت هلال احمر نیز تأثر برانگیز و دردآور است.

اما اکنون اعضای بدن مرحومه ریحانه دهقانی بنا بر وصیت خودش و ایثار و بزرگواری خانواده او; جانی دوباره به چند بیمار دردمند بخشیده و امید زندگی و زنده ماندن را به خانواده آنها هدیه داده است. این اقدام والا و قابل تحسین نشانه روح بلند ریحانه و نوع دوستی خانواده دهقانی می باشد. یقینا اهدای اعضای آن مرحومه، علاوه بر اجر معنوی و رضایت خداوند متعال، سبب تداوم حیات روانشاد در وجود افراد دیگر خواهد بود.

ضمن تقدیر از این عمل انسان دوستانه و ایثارگرانه، از خداوند متعال برای روح آن مرحومه طلب آرامش و آمرزش و برای خانواده بزرگوارش صبر و شکیبایی مسئلت می نمایم.

                                                                                                                    عباس احدپور

                                                                                              مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد