زمان : 16 Mordad 1396 - 04:49
شناسه : 140126
بازدید : 21087
ثبت نام رشته های بدون آزمون کاردانی و کارشناسی ناپیوسته دانشگاه آزاد اشکذر آغاز شد دانشگاه آزاد اسلامی واحد اشکذر ثبت نام رشته های بدون آزمون کاردانی و کارشناسی ناپیوسته دانشگاه آزاد اشکذر آغاز شد ثبت نام رشته های بدون آزمون کاردانی و کارشناسی ناپیوسته دانشگاه آزاد اسلامی واحد اشکذر برای نیمسال اول سال تحصیلی 96-97 آغاز شد.

دانشگاه آزاد اسلامی واحد اشکذر در رشته های بدون آزمون کاردانی و کارشناسی پيوسته و ناپیوسته نیم سال اول 96-97 ثبت نام می کند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، تمام متقاضیان ثبت نام در رشته های بدون آزمون مقاطع کاردانی و کارشناسی ناپیوسته دانشگاه آزاد اسلامی واحد اشکذر می توانند با مراجعه به وب سایت iauashkezar.ac.ir دفترچه راهنمای ثبت نام را دریافت و پس از مطالعه کامل و تهیه کارت اعتباری، با دقت نسبت به ثبت نام خود اقدام نمایند، چرا که امکان ویرایش اطلاعات پس از ثبت نام قطعی وجود ندارد. بنابر این گزارش، داوطلبانی که اقدام به ثبت نام در سامانه کرده اند می بایست با تهیه یک نسخه چاپی از ثبت نام خود، از روز شنبه 28 مردادماه به واحد دانشگاهی اشکذر مراجعه کنند. لازم به ذکر است زمان شروع به تحصیل این دسته از متقاضیان، نیم سال اول 96-97 می باشد.

رشته های کاردانی ناپیوسته دانشگاه آزاد اسلامی واحد اشکذر شامل : حسابداری، تأسیسات و برق و رشته های کارشناسی ناپیوسته واحد اشکذر شامل : مدیریت دولتی، مشاوره و راهنمایی، حسابداری، تأسیسات و برق  و كارشناسي پيوسته شامل روانشناسي و زيست شناسي می باشند. تلفن پاسخگویی به سؤالات و کسب اطلاعات بیشتر 09137708500 می باشد و کانال تلگرامی t.me/iauashkezar و ربات تلگرام t.me/iauashkezarbot در خدمت داوطلبان گرامی است.