زمان : 26 Shahrivar 1396 - 06:02
شناسه : 141006
بازدید : 10652
تقدیرسرکار خانم ریحانه مجردی مسوؤل مرکز شماره یک کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان طبس از معاون استانداروفرماندار ویژه تقدیرسرکار خانم ریحانه مجردی مسوؤل مرکز شماره یک کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان طبس از معاون استانداروفرماندار ویژه

به گزارش خبرنگار یزد فردادر طبس

تقدیرسرکار خانم ریحانه مجردی مسوؤل مرکز شماره یک کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان طبس از معاون استانداروفرماندار ویژه

‍ متن تقدیر

درک کردن هنر است‌ و‌همه هنرمند نیستند  

رویاندن  لبخند بر لبان کودکان و نوجوانانی که نگاهشان لبریز از انتظار برای تحقق وعده های چند ساله بود هنر است. هر کس هنرمند نیست. شنیدن, گوش دادن به حرف دیگران, احترام گذاشتن به خواسته ها و وقت گذاشتن برای  رفع مشکلات آنان هنر است و هر کس هنرمند نیست. و اما در این بین یک هنرمند واقعی را دیدم و شناختم کسی نبود جز  مهندس طلائی مقدم معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان طبس که فراتر از قلم و کلام با حضور سبزشان و گرمی وجودشان بالاخره هنر خدمت خالصانه و فروتنانه به خلق خدا را همچون همیشه به اثبات رساندند.
 جناب آقای مهندس طلائی مقدم معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان طبس زبان قاصر و قلم عاجز است برای سپاس ازشما و زحمات بی دریغ حضرتعالی در راستای #پیشرفت و #رونق مرکز شماره یک کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان طبس.چه بزرگانی که با قرار گرفتن در جایگاهی و پستی خود را تافته جدا بافته و گذشته خود را فراموش شده می پندارند.

 و اما شما بزرگوار با حضورتان در جمع ما و بازگویی خاطراتتان از کانون و گرامی داشتن یاد همکارانی که در آن سالها در خدمتتان بوده اند,(خانم یعقوبیان و آقای قلیان) زیباترین مصداق برای واژه ی انسانیت شدید.بر خود فرض دانستم تا مراتب  تقدیر و تشکر خود را از الطاف بی شایبه ی حضرتعالی اعلام نمایم.دعای همیشگی را بدرقه راهتان میکنم.طلایی باشید و طلایی بمانید که در این روزگار پر هیاهو چون شما بودن هنر است. برقرار و پایدار باشید.

ریحانه مجردی مسوؤل مرکز شماره یک کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان طبس