زمان : 30 Shahrivar 1396 - 01:27
شناسه : 141101
بازدید : 6069
دومین محفل خاطره «پایداری» در یزد برگزار شد دومین محفل خاطره «پایداری» در یزد برگزار شد یزد فردا : در آستانه هفته دفاع مقدس، دومین محفل خاطره «پایداری» در حوزه هنری یزد برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از یزد، حسام سالکی، معاون فرهنگی حوزه هنری یزد اظهار کرد: به مناسبت فرا رسیدن هفته دفاع مقدس، دومین محفل خاطره‌ رزمندگان یزدی با حضور جمعی از راویان، رزمندگان و جهادگران دفاع مقدس از جمله حمید پورمیرزایی راوی کتاب «غریبه » که از دوره دبیرستان در جبهه‌ها حضور یافته، در نارنجستان هنر حوزه هنری برگزار شد.
سالکی افزود: در این محفل معنوی تعدادی از راویان و رزمندگان خاطرات خود را از سال‌های مقاومت، مجاهدت و ایثارگری جوانان این مرز و بوم در برابر ارتش متجاوز رژیم بعث عراق بیان کردند.
وی ادامه داد: نحوه اعزام به جبهه، فضای معنوی جبهه‌ها، همکاری و همدلی بین رزمندگان و جانفشانی شهدا در راه دفاع از میهن از جمله مواردی بود که راویان به آن‌ها اشاره کردند.
مسئول دفتر فرهنگ و مطالعات پایداری حوزه هنری یزد بر لزوم تبیین و ثبت ناگفته‌های جنگ تأکید کرد و گفت: در این شب خاطره، راویان به تبیین و تشریح جزئیات رویدادها و وقایع مختلف دفاع مقدس پرداختند.
یادآور می شود محافل ماهانه خاطره‌گویی فرماندهان، راویان و رزمندگان یزدی با عنوان «پایداری» از پنجم مردادماه امسال هم‌زمان با سالروز عملیات غرور آفرین مرصاد با حضور قشرهای مختلف مردم در حوزه هنری استان آغاز به کار کرد.
دومین محفل خاطره پایداری با همکاری مرکز حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه الغدیر، حوزه هنری یزد، اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان و امور ایثارگران سازمان جهاد کشاورزی استان برگزار ‌شد.