زمان : 31 Shahrivar 1396 - 23:05
شناسه : 141184
بازدید : 3242
راهپیمایی مردمی در حمایت از فریضه امربه‌معروف و نهی از منکر و محکومیت سخنان سخیف رئیس‌جمهور آمریکا با حضور پرشور نمازگزاران یزدی برگزار شد؛ راهپیمایی مردمی در حمایت از فریضه امربه‌معروف و نهی از منکر و محکومیت سخنان سخیف رئیس‌جمهور آمریکا یزد فردا : نمازگزاران یزدی پس از اقامه نماز جمعه با برگزاری راهپیمایی ضمن تأکید بر لزوم احیای امربه‌معروف و نهی از منکر در جامعه به سخنان سخیف رئیس‌جمهور آمریکا در سازمان ملل واکنش نشان دادند.

 به مناسبت آغاز ایام سوگواری ماه محرم و هفته امربه‌معروف نهی از منکر و با حضور پرشور مسئولان و نمازگزاران یزدی هم‌زمان با سراسر کشور راهپیمایی حمایت از فریضه واجب امربه‌معروف و نهی از منکر بعد از اقامه نماز عبادی، سیاسی جمعه در یزد برگزار شد.
گفتنی است مردم دالعباده در این راهپیمایی ضمن تأکید بر لزوم احیای امربه‌معروف نهی از منکر در جامعه و حمایت مسئولین از آمران به معروف، سخنان سخیف وبی اساس رئیس‌جمهور امریکا علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی و ملت ایران در سازمان ملل را محکوم کرده و با سردادن شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل بر تداوم مسیر مبارزه با استکبار و ظلم‌ستیزی تأکید و پایبندی خود بر آرمان‌های مقدم انقلاب اسلامی را اعلام کردند.
همچنین در پایان قطعنامه نمازگزاران جمعه در محکومیت اظهارات رئیس‌جمهور آمریکا و در اظهار همبستگی ملت با نظام مقدس جمهوری اسلامی قرائت شد.
لازم به ذکر است این مراسم در یزد از مسجد ملااسماعیل، محل برگزاری نماز جمعه به سمت خیابان قیام و در سایر نقاط استان نیز در مصلاهای نماز جمعه برگزار شد.