زمان : 17 Mehr 1396 - 00:34
شناسه : 141684
بازدید : 19371
تقدیر بطحایی وزیر آموزش و پرورش از رادمنش رییس مجمع خیرین مدرسه ساز استان یزد تقدیر بطحایی وزیر آموزش و پرورش از رادمنش رییس مجمع خیرین مدرسه ساز استان یزد

یزدفردا :بطحایی وزیر آموزش و پرورش با اهداء لوح تقدیر به امیر حسین رادمنش رییس  مجمع خیرین مدرسه ساز استان یزد از زحمات خیرین مدرسه ساز و مجمع خیرین مدرسه ساز استان یزد تقدیر و تشکر کرد .

متن کامل لوح تقدیر مزیر آموزش و پرورش کشور خطاب به امیر حسین رادمنش به شرح ززیر می باشد.

 

 

خیر نیک اندیش جناب آقای امیر حسین رادمنش
رییس محترم مجمع خیرین مدرسه ساز استان یزد
با سلام و احترام
آموزش و پرورش ،سنگ بنای شکل گیری فرهنگ و تمدن اسلامی خاستگاه شکوفایی علم و دانش ونقطه ی نیل به توسعه ی پایدار است .
خدای متعال را شاکریم که امروزه توجه به آموزش وپرورش ودرک اهمیت این ساحت بسیار مهم ؛به یک باور ارزشمند عمومی و فراگیر تبدیل شده وهمکاری و همگامی آحاد فهیم جامعه ی اسلامی با نظام آموزشی ؛روندی رو به رشد یافته است.
این نگرش و باور افتخار آفرین سرمایه ای ارزشمند برای دستگاه تعلیم و تربیت محسوب می شود که در پاسداشت و نکوداشت آن باید کوشید .
در این میان نقش خیرین مدرسه ساز به عنوان باز و این توانمند وزارت آموزش و پرورش و توسعه فضاهای آموزشی به ویژه در سال های اخیر تبلور و بروز بیشتری داشته و شایسته تجلیل و حق شناسی است.
در همین ارتباط به پاس مشارکت 50 درصدی مجامع خیرین مدرسه ساز در ساخت و تحویل فضاهای آموزشی در مهرماه سال جاری که بدون تردید شرایط مساعد تری را برای تحصیل و آینده سازان عزیز کشور فراهم می آورد ،مراتب تشکر و قدردانی خود را ابراز میدارم و دوام توفیقات آن خیر نیک اندیش را در خدمت به نظام تعلیم و تربیت اسلامی از درگاه ایزد منان خواستارم.

سید محمد بطحایی وزیر آموزش و پرورش

http://www.yazdfarda.com/media/news_gal/file_150864.jpeg