زمان : 23 Mehr 1396 - 12:42
شناسه : 142007
بازدید : 6234
سپاه از ملت و مردم ایران جدا نیست امام جمعه اهل سنت طبس مسینا: سپاه از ملت و مردم ایران جدا نیست امام جمعه اهل سنت طبس مسینا با بیان اینکه هدف ترامپ در منطقه به وجود آوردن گروهک های تکفیری، تقویت اسرائیل است،گفت: سپاه از ملت ایران جدا نبوده و ملت ایران از سپاه جدا نیست، بلکه همه مردم ایران پشت سر سپاه برای دفاع از ناموسشان دفاع می کنند.

به گزارش پایگاه خبری یزد فردا،مولوی سید محمد حسینی در گفت وگو با خبرنگاران در بیرجند، با اشاره به سخنان اخیر ترامپ اظهار داشت: ملت ایران،همه نظرشان بر این است که ترامپ به هیچ وجه پای بند به تعهدات برجام نبوده و به قوانین سازمان بین الملل پای بند نیست.

وی با بیان اینکه این سخنان ترامپ به ضرر خودش است وجهه خود را حتی در بین کشورهای طرفدارش از دست می دهد،افزود: ترامپ به قدری خشمناک است چون هیچ کاری نمی تواند انجام دهد و ملت ایران قاطعانه هر تصمیمی که بگیرد،مردم پشت سر مسئولان حرکت خواهند کرد.

امام جمعه اهل سنت طبس مسینا گفت: هدف ترامپ به راه انداختن جنگ در منطقه بوده و برای همین استکبار جهانی گروهکهای تروریستی داعش را به وجود آورده تاکشورهای اسلامی تضعیف و اسرائیل تقویت شود و هنگامی که سپاه در کنار جبهه مقاومت در کشورهای اسلامی دفاع می کند، ترامپ مواضع خود را به خطر دیده است و خشمگین است.

مولوی حسینی افزود: اسرائیل برای ایجاد پایگاه امن برای خود در منطقه، تجزیه کردستان عراق را مطرح کرده است،اما در برابر همه این نقشه ها،ملت ایران ایستاده و مسئولان نظام هر تصمیمی که بگیرند،مردم هم پشت سر آنها قاطع خواهند بود. 

وی بیان داشت: وظیفه سپاه دفاع از کشور بوده و سپاه جدای از مردم،و مردم جدا از سپاه نیست، بلکه همه پشت سر سپاه برای دفاع از جان،ناموس آماده هستند.

امام جمعه اهل سنت طبس مسینا با بیان اینکه آمریکا هیچ غلطی نمیتواندبکند،گفت:سخنان رییس جمهور ایران در برابر ترامپ نشان میدهد که همه دولتمردان و مردم همه یکدل بوده و در برابر دشمن ایستاده اند درس مقاومت، ایستادگی، استقامت،می دهند.  

مولوی حسینی با اشاره به سخن حسن روحانی گفت: اگر ده ها ترامپ بیاید و تهدید کند،اما ایران قاطع ایستاده است.

منبع:تسنیم