زمان : 26 Mehr 1396 - 14:04
شناسه : 142099
بازدید : 13919
تأکید شهردار یزد بر مناسب سازی زیرساخت های شهری برای معلولین و جانبازان تأکید شهردار یزد بر مناسب سازی زیرساخت های شهری برای معلولین و جانبازان شهردار یزد در جمع معلولین و جانبازان شهر که به مناسبت هفته تربیت بدنی و روز ملی پارالمپیک در بوستان باغملی گرد هم آمده بودند، با اذعان بر عدم تناسب امکانات و زیرساخت های شهری با وضعیت معلولین و جانبازان قول داد که تمام تلاش شهرداری را برای ارتقا زیرساخت های شایسته برای آنها در سطح شهر بکار گیرد.

 به گزارش مديريت ارتباطات و امور بين الملل شهرداري یزد معلولین و جانبازان شهر در هفته تربیت بدنی و به مناسبت روز ملی پارالمپیک با حضور در بوستان باغملی لحظات شاد و مفرحی را با انجام فعالیت های ورزشی و تفریحی سپری کردند.

شهردار یزد که در این مراسم حضور یافته بود با اشاره به اینکه در سند ورزش هر شهر، متولی ورزش همگانی، شهرداری می باشد گفت: به یقین مجموعه مدیریت شهری و اعضای شورای اسلامی شهر وظیفه خود می دانند که امکانات و زیرساخت های ورزشی را برای شهروندان به صورت متوازن و عادلانه در همه مناطق و محلات فراهم نمایند.

مهدی جمالی نژاد با اذعان بر اینکه امکانات و زیرساخت های شهرمان چندان مناسب وضعیت معلولین نیست، اظهار تأسف کرد و گفت: مناسب سازی، آنگونه که شایسته این عزیزان بوده انجام نشده است.

وی از سوی خانواده شهرداری و اعضای شورای اسلامی شهر، این قول را داد که تمام همت و تلاشمان را به کار می­گیریم تا زیرساخت های شایسته معلولین و جانبازان در سطح شهر ارتقا یافته و این جمع صمیمی بتواند برنامه های فرهنگی و ورزشی خود را در محلات مختلف اجرا نماید.