زمان : 13 Aban 1396 - 18:11
شناسه : 142366
بازدید : 7836
برگزاری دوره آموزشی پدافند غیر عامل در اداره کل  آموزش فنی و حرفه ای استان یزد برگزاری دوره آموزشی پدافند غیر عامل در اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان یزد دبیر کمیته پدافند غیر عامل اداره کل آموزش فنی وحرفه ای استان یزد از برگزاری دوره آموزشی کوتاه مدت برای کارکنان این اداره کل همزمان با گرامیداشت هفته پدافند غیر عامل خبر داد .

     به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی وحرفه ای استان یزد، دبیر کمیته پدافند غیر عامل هدف از برگزاری این دوره آموزشی راآشنایی کارکنان با تاریخچه، اهداف، اصول و نمونه مصادیق اقدامات پدافند غیر عامل عنوان نمود.

مدرس این دوره آموزشی سرهنگ پاسدار اکبرزاده  در خصوص مزایای پدافند غیرعامل برای سلامتی فرد وجامعه و در امان نگه داشتن نظام مقدس جمهوری اسلامی در مقابل طرح و برنامه ریزی و نقشه های شوم استکبار جهانی و دشمنان سخنانی بیان نمودند.

در ادامه اکبرزاده  افزود: پدافند غیر عامل دفاع از محیط اطراف و ایجاد استحکامات و سایر اقدامات مشابه در راستای کاهش ضرر و زیان می باشد و از پدافند غیرعامل بعنوان مدیریت بحران یاد و به تحولات تاریخی جنگ های بشر در نسل های گذشته اشاره کرد و جنگهای کنونی را بیشتر از نوع جنگ های دوربرد اعلام و به اهمیت دفاع غیر عامل یا همان پدافند در این دوران اشاره نمود.