زمان : 21 Aban 1396 - 11:11
شناسه : 142430
بازدید : 7978
 بازدید مدیرکل نوسازی مدارس استان و فرماندار بافق از تعدادی از مدارس بافق و پروژهای در حال احداث اداره کل نوسازی مدارس بازدید مدیرکل نوسازی مدارس استان و فرماندار بافق از تعدادی از مدارس بافق و پروژهای در حال احداث اداره کل نوسازی مدارس در این بازدید عارفی مدیرکل نوسازی مدارس استان بعد از حضور در فرمانداری بافق و دیدار با زاده رحمانی فرماندار این شهرستان به بازدید از تعدادی از مدارس فرسوده این شهرستان و پروژهای در حال ساخت اداره کل نوسازی مدارس پرداختند.

پروژه مدرسه خادمیان بافق که نزدیک به 7سال بود تعطیل شده بود اقدامات لازم جهت ادامه کار انجام شد، پیمانکار این پروژه مشخص و مقرر گردید در زودترین زمان ممکن این پروژه اتمام و به بهره برداری برسد.

هم چنین دستورات لازم مبنی بر مقاوم سازی ساختمان مدرسه شهید کارگران، تجهیز و تعمیر مدارس، تخريب و بازسازي يك مدرسه ٦ كلاسه، تعمير بخشي از مدرسه زينب (س) و تخریب و بازسازی یک مدرسه 6 کلاسه صادر شد.

مدیر کل نوسازی مدارس استان در این بازدیدها اظهار داشتند در چند ماه اخیر حدود 3500متر مربع از سقف مدارس شهرستان بافق که دچار مشکل بودند بهسازی و ایزوگام شدند و معادل مبلغ 200میلیون تومان برای بهسازی آسفالت محوطه مدارس برای شهرستان بافق اختصاص یافته است.

مدیرکل نوسازی مدارس استان یزد قول مساعد داد مدارسی که دچار مشکل هستند برای برطرف نمودن آنها حداکثر تلاش خود را انجام دهد.

بعد از آن دکتر عارفی از روستای مبارکه این شهرستان بازدید نمود و مقرر گردید جهت احداث یک سالن ورزشی اسکلت آن توسط دهیاری انجام شود و مابقی و اتمام آن توسط نوسازی مدارس انجام شود.

در ادامه بازدید مدیرکل نوسازی مدارس استان از مدارس شهرستان بافق تجهیزات چند آموزشگاه که دچار مشکل بودند اعم از میز وصندلی، کامپیوتر و فایل کتابخانه و ... مقرر شد تحویل گردد.

هم چنین استانداردسازی مدرسه یاران مهدی در دستور کار قرار گرفت.

در انتهای این بازدیدها که با همراهی فرماندار و جمعی از مسئولان شهرستان بافق انجام پذیرفت مدیرکل نوسازی مدارس استان از آقای رنجبر رییس آموزش و پرورش بافق عیادت کردند.