زمان : 22 Aban 1396 - 22:19
شناسه : 142480
بازدید : 3365
پیام تسلیت مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد در پی جان باختن هموطنان کرمانشاهی پیام تسلیت مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد در پی جان باختن هموطنان کرمانشاهی عباس احدپور مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد در پیامی درگذشت هموطنان کرمانشاهی در زلزله شب قبل را تسلیت گفت.

متن پیام بدین شرح است:

جان باختن جانکاه تنی چند از هموطنان عزیز کرمانشاه در حادثه زلزله اخیر، روح و روان مردم عزیز کشور و علی الخصوص کرمانشاهیان عزیز را که صاحب عزای این مصیبت اند، جریحه دار نموده و به درد آورده است.

اینجانب ضمن عرض تسلیت به بازماندگان این حادثه تاسف بار، در فاصله اندکی از اربعین حسینی، برای آن عزیزان سفرکرده علو درجات و غفران الهی و همنشینی با حضرت سیدالشهداء علیه السلام را از خداوند سبحان مسئلت می نمایم.

مدیرعامل  جمعیت هلال احمر استان یزد آمادگی خود را جهت هر گونه کمک امدادی اعلام نمود و بیان داشت : پنج تیم تخصصی جستجو و نجات شهری(آواربرداری) و اسکان اضطراری  از شعب( یزد ، اردکان ، مهریز ، بافق و ابرکوه و تیم واکنش سریع استان یزد )در حال آماده باش میباشند تا در صورت اعلام از مرکز کنترل عملیات کشور به منطقه زلزله زده کرمانشاه اعزام شوند.