زمان : 10 Azar 1396 - 21:33
شناسه : 142693
بازدید : 4409
دوره آموزشی پیشگیری از بیماری مشترک تب مالت در شهرستان ابرکوه استان یزد برگزار شد دوره آموزشی پیشگیری از بیماری مشترک تب مالت در شهرستان ابرکوه استان یزد برگزار شد رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان ابرکوه اظهار داشت: نظر به اهمیت بالای آموزش و ترویج به منظور تحقق اهداف دامپزشکی در سطح شهرستان و بهبود کیفی و کمی صنعت دام در کشور، دوره های آموزشی مستمر در این زمینه برگزار می گردد.

رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان ابرکوه اظهار داشت: نظر به اهمیت بالای آموزش و ترویج به منظور تحقق اهداف دامپزشکی در سطح شهرستان و بهبود کیفی و کمی صنعت دام در کشور، دوره های آموزشی مستمر در این زمینه برگزار می گردد. در تداوم این روند، دوره آموزشی با عنوان آشنایی با روش های پیشگیری از ابتلاء به بیماری تب مالت  برای  تعداد 26 نفر از دامداران شهرستان ابرکوه برگزار شد.

در این کارگاه آموزشی ، در خصوص راهکارهای کاهش شیوع بیماری‌های مشترک دام و انسان،خصوصا بیماری تب مالت،اهمیت انجام به موقع واکسیناسیون،لزوم رعایت بهداشت در هنگام شیردوشی و انجام فرآوری مناسب پیش از مصرف مواد لبنی آموزش های لازم در اختیار شرکت کنندگان در این دوره آموزشی قرار گرفت.

دکتر علی فاتحی نیا در پایان به استقبال بالای دامداران از این دوره های آموزشی اشاره نمود و گفت: خوشبختانه حضور پرشمار دامداران در این دوره های آموزشی نشانگر نیاز بهره برداران به این گونه آموزش ها است. لذا امیدواریم برگزاری این جلسات آموزشي همچنان تداوم داشته باشد.

گفتنی است، این کارگاه آموزشی با همکاری شبکه دامپزشکی و کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان ابرکوه در محل سالن اجتماعات کمیته امداد امام خمینی شهرستان برگزار گردید.