زمان : 10 Azar 1396 - 21:41
شناسه : 142721
بازدید : 4086
معاون وزير و رييس سازمان آموزش فني و حرفه اي كشور: اجراي طرح مهارت آموزي براي سربازان وظيفه جنبشي در مهارت آموزي است معاون وزير و رييس سازمان آموزش فني و حرفه اي كشور: اجراي طرح مهارت آموزي براي سربازان وظيفه جنبشي در مهارت آموزي است معاون وزير و رييس سازمان آموزش فني و حرفه ا ي كشور گفت: اجراي طرح مهارت آموزي براي سربازان وظيفه كاري پراهميت و ملي و جنبشي در مهارت آموزي است.

به گزارش روابط عمومي اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان یزد، دكتر سليمان پاك سرشت در نشستيكه در راستاي بررسي روند اجراي تفاهم­نامه مهارت­افزائی و تسهیل اشتغال کارکنان وظیفه نیروهای مسلح در محل اين سازمان  برگزار شد، توسعه مهارت در پادگان ها را جهشي در فعاليت هاي قبلي و از مأموريت هاي مهم اين سازمان عنوان داشت.

رييس سازمان آموزش فني و حرفه اي كشور گفت: الگوي اجراي اين تفاهم نامه الگويي بديهي  است كه اميدواريم توفيق توسعه و ارتقاي اين الگو را داشته و براي سازمان و كشورمان نتايج خوبي را رقم بزنيم.

دكتر پاك سرشت افزود: اجراي طرح مهارت آموزي براي سربازان وظيفه كاري پراهميت و ملي و جنبشي در مهارت آموزي است.

معاون وزير تعاون، كار و رفاه اجتماعي تأكيد كرد: در اين راستا تمام توان و انرژي خود را به كار گرفته تا با تجارب مشترك سازمان آموزش فني و حرفه اي كشور و ستاد كل نيروهاي مسلح، بسيج عمومي براي مهارت آموزي در سال هاي آتي را رقم زده و نتايج روشن و اثربخشي را در ارتقاي بهره وري فردي  و اجتماعي سربازان محقق سازيم.

شايان ذكر است، اين نشست همچنين به صورت ويدئو كنفرانس براي تمامي ادارات كل آموزش فني و حرفه اي كشور برگزار شد.