زمان : 16 Azar 1396 - 09:45
شناسه : 142863
بازدید : 5177
 در اجلاس استاني نماز و آئین تجلیل از دستگاه های اجرایی فعال در امر نماز، از اداره كل آموزش فنی و حرفه ای استان یزد به عنوان دستگاه فعال و برتر در اقامه نماز تجلیل شد. در اجلاس استاني نماز و آئین تجلیل از دستگاه های اجرایی فعال در امر نماز، از اداره كل آموزش فنی و حرفه ای استان یزد به عنوان دستگاه فعال و برتر در اقامه نماز تجلیل شد.

به گزارش روابط عمومی داره کل آموزش فنی و حرفه ای استان یزد در اجلاس استانی نماز که در شهرستان بافق با حضور نماینده ولی فقیه و امام جمعه یزد ، استاندار،ائمه جمعه استان ،فرمانداران ،مدیران کل و دبیران اقامه نماز ادارات استان یزد برگزار گردید از دستگاههای نمونه و برتر استان در توسعه و ترویج فرهنگ نورانی نماز تجلیل و تقدیر بعمل آمد.

بنا بر همین گزارش بر اساس ارزیابی بعمل آمده هیات ارزیابی و داوران استان یزد از دستگاههای اجرایی در سال 95 در زمینه توسعه و ترویج فرهنگ نماز ،اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان یزد موفق به کسب عنوان "تقدیر ویژه "گردید.

گفتنی است است در اجلاس استانی نماز  افضلی ، مدير كل آموزش فنی و حرفه ای استان یزد  از سوی زمانی قمی استاندار یزد با لوح تقدیر و تندیس اجلاس نماز مورد تقدیر و تجلیل قرار گرفت .